6 Eylül 2015 Pazar

BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM

BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM
BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM 
Selam güzeller
Buğün size bir önceki yazımda da bahsettiğim Trnd projesi kapsamında elime geçen   Bepantol cilt bakım kreminden bahsedeceğim.Daha önceleri; kısa bir süre ve az bir miktar deneme fırsatı bulmuştum ama bir şey anlamamıştım.Şimdi yaklaşık 2 haftadır düzenli kullanıyorum ve farklı amaçlarla da  kullanıyorum ve artık yorumlayabileceğimi düşünüyorum.

BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM
BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM 
Bepanthol cilt bakım kremi;her yaş grubuna hitap eden el ve yüz için kullanılan içinde Provitamin  B5 içeren çok yönlü başarılı bir ürün.Özellikle pul pul dökülen cildin ihtiyacı olan nemi saglıyor ve daha saglıklı bir görünüm ortaya çıkarıyor. 
Bepantol cilt bakım kremi ;
  • Pul pul dökülen
  • Kızaran
  • Çatlayan 
  • gerginleşen  ciltler için kullanılır.
BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM
BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM 
7'den 70 'e herkesin kullanabileceği bu kremi ben ellerimde,yüzümde,dudaklarımda ve dirseklerimde kullandım.2 haftadır düzenli kullanım sonucunda ;ellerimin daha yumuşak olduğunu,cildimin nemlendiğini ama bu sırada yaglanmadığını ,dudaklarımın daha yumuşak ve nemli olduğunu gözlemledim.Direk kenarlarım da eskisine oranla daha yumuşak.Yüzümde sabahları ve akşamları nemlendirici olarak kullandım;kısa sürede emiliyor ve yaglı olan cildimde parlama yapmıyor.Kullandığım süre zarfında cildimde iritasyon,kızarma yada sivilce oluşumu olmadı.
BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM
BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ YORUMLARIM 
İçerik olarak da bu şekilde.24 ay kullanım ömrü var ve 100 ml boyutuyla aile boyu kullanıma uygun.Daha önce de çevremdeki insanların kullandığını görmüştüm ,denemiştim ama uzun süre kullanmamıştım.Benim için geç keşfedilmiş bir ürün oldu.Bundan sonra da uzun bir süre hayatımdan çıkarmayı düşünmüyorum.
Çevremdeki insanlar;bu kremi :
  • Yüz maskesi olarak
  • Nemlendirici olarak
  • El ve yüz kremi olarak
  • dudak bakım kremi olarak
  • Bebekler için pişik kremi olarak
  • güneş sonrası krem olarak kullanıyorlar ve çok da memnunlar.
Siz başka hangi amaçla kullanıyorsunuz? Bu kremi kullananlarınız  varsa düşüncelerinizi yorum olarak bırakın lütfen :)Sonra ki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok: