21 Eylül 2015 Pazartesi

BAYRAM İNDİRİMİ ÖNCESİ KÜÇÜK BİR İHTİYAÇ ALIŞVERİŞİ

Merhaba kızlar;
Bayram indirimleri başladı hatta kimi yerde bitti bile  ama ben tembellik sonucu  indirimler öncesi yaptığım alışverişleri bile paylaşamadım :(  Biliyorum tembelleştim. Önce market alışverişlerimi sonra da flormar indirim alışverişimi sizlerle paylaşacağım.Bu yazım da  ihtiyaç/yedekleme için yaptığım  market alışverişlerimi yazacağım.Zaten instagram da aldığım zaman  paylaşmıştım ama hepsinin toplu halde yazısını  da yazmak istedim :)
İlk olarak Kipa marketten ;
shopping for sale

5 adet Nivea Men Stress Protect deodorant aldım.İyi bir abla olduğum için :) kardeşlerimi düşündüm.Tanesi 2 TL idi ve şimdiden 1 tanesini bitirdiler bile.(2 erkek kardeş)Kokusunu ve korumasını sevdiler.
Sonra A101 markette hafta sonuna özel bir indirim vardı oradan ;
shopping for gliss
2'li avantajlı paket Gliss şampuanlarını 7,5 TL ye aldım.Büyük boyu 650 ML ve küçük boyu da 250 ML.Daha önce bu şampuandan  kullanmış ve memnun kalmıştım.Bu fiyata bulunca da kaçırmak istemedim.Küçük boyunu ilk instagram  çekilişim de sizlere hediye ediyorum.Eğer hala katılmadıysanız katılmayı unutmayın.
Daha sonra küçük bir alışveriş daha yaptım ;
shopping haul for need
Garnier makyaj temizleme suyunu yedeklemek istedim ,küçük bir markette 8 tl' ye bulunca aldım.İyi ki almışım yoksa bayram indiriminde bulamayacaktım.Sanki bu ürünü içmişler hiç bir yerde yok :) Yine aynı şekilde Garnier saf ve temiz maskeyi  yedeklemek istedim.Benim kullandığım bitmişti.Birini kullanmak için diğer iki tanesini de çekilişlerde hediye etmek veya yedekleme için aldım.Tanesi 5 tl idi.Son olarak da kulak temizleme çubuğu aldım.Bunlarla ojemi,makyajımın hatalarını  temizliyorum.0,50 krş olunca aldım.Keşke bir tane daha alsaymışım.

Evet kızlar uzun bir zamana yayılmış küçük küçük alışverişlerim bu şekildeydi. İndirimsiz ürün almamaya özen gösterdiğim için; indirimlerde stokluyorum. Aldıklarımdan memnunum.İçerinde kullandıklarınız varsa yada herhangi bir tavsiyeniz varsa yorum olarak bırakın :)

Aldıklarımı,yaptıklarımı ilk olarak instağramda paylaşıyorum beni oradan takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok: