10 Ağustos 2015 Pazartesi

GÜNÜN OJESİ 10:ESSENCE COLOR&GO 155 RED AHEAD

Merhaba blog dostlarım
Buğün size son günlerde sürekli kullandığım bir ojeden bahsedeceğim.Son zamanlarda oje kullanmıyordum bildiğiniz gibi tırnaklarıma bakım yapıyordum ama bu ojeyi evde bulduğumdan beri kullanıyorum :)Bordo tonlu ojeleri sadece kışın değil yazın da severek kullanıyorum.Genelde kırmızı yerine tercih ettiğim bu rengin bu ara en çok kullandığım ojesi bu oje.Bende ki eski serisi olsa da yeni seride de olan bir renk bu oje :)
ESSENCE COLOR&GO 155 RED AHEAD
Tam bir çikolata alt tonla bordo olan bu renge resmen açık oldum.Ojeyi tesadüf eseri REAL marketden almıştım ama iyi ki almışım dedim.Aynı tonda renk arıyorsanız ve bunu bulamıyorsanız Flormar'dan bu ton da bir oje var.Adını hatırlamasam da adı çikolata bordo (ingilizcesi tabi) olması lazım.

ESSENCE COLOR&GO 155 RED AHEAD
Adı tam olarak bu.Kıvamını sürümünü fırça yapısını kuruma hızını çok sevdim.Genel de Essence  ojeler 2 gün dayanmazken bu oje 3 güne kadar dayandı ve 2 katta şişedeki rengi aldı.Ben genelde tek kat kullanmayı tercih ettim.Bu resimlerde de tek kat var elimde.


ESSENCE COLOR&GO 155 RED AHEAD
ESSENCE COLOR&GO 155 RED AHEAD
Rengin daha iyi anlaşılması için hem ışık altında hem de normal olarak çektim.Ojeyi çok sevdim ve bu tarz renk arayan arkadaşlara öneririm.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve hoşçakalın.,
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: