30 Ağustos 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 132:RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA

Herkese merhaba
rdl lipstick
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
Buğün size son zamanlarda sürekli kullandığım ve her gün en az bir kişinin rengini sorduğu bir rujdan bahsedeceğim.Rujlar ve farlar benim makyajda en sevdiğim malzemeler.Eyeliner süremeyen(ince seven ama kalın sürebilen biriyim) ve farsız makyaj yapmayan biri olarak ilk makyaj malzemem fardı.Sonra rujlara merak sardım ve net kırmızı olmamak şartıyla kırmızının tonlarını severek kullandım ve kullanmaya devam edeceğim.Buğün de bahsedeceğim ruj kırmızının kremite çalan rengi (bence)ve çok da ucuz olan bir ürün.

rdl lipstick
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
rdl lipstick
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
Ürünü anneler günü indiriminde Rossmann'dan aldım ve aldığımdan beri de sürekli kullanıyorum.Çok sevdiğim için ve sürekli çantam da taşıdığım için yazısı bile silinmeye başlamış.:)
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
RİVAL DE LOOP RUJ 59 NUMARA
Ben bu rujun rengine bayıldım.Tek kat sürüyorum ve uzun süre kalıyor  dudaklarımda.Benim için yapısı ne kuru-ne de ıslak tam orta halli bir yapısı var.Bazen altına ince lip balm da sürdüğüm oluyor.Dudaklarımı kurutmadı ve  dudak çizğilerime  de dolmadı.Kokusunu da beğendiğim bir ruj oldu.Ruj mat yapıda ve işinde sim,ışıltı vb olmamasını çok sevdim.Dudakta mat bir duruş sergiliyor.Ambalajı da fiyatına göre oldukça şık ve dayanıklı.Rival de loop markası Rossmann 'da satılan bir marka ve indirimde 3,5 TL gibi bir fiyata  rujları  satılıyor..Benim şimdiye kadar 3 tane bu markadan rujum oldu ve almayı planladığım bir 8 tane daha ruj var.Sırayla onları da alacağım .Rujların 36 ay kullanım ömrü var .
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: