26 Ağustos 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 131:BALMOZON OZON YAGI

Herkese merhaba :)
Bugün size elime ulaştığı ilk günden beri severek kullandığım ve başarılı bulduğum bir yağdan bahsedeceğim.Ürünün çok faydalı olmasının yanında çok da işlevsel olması nedeniyle de tatile çıkarken  yanımda taşımama neden oldu.
BALMOZON OZON YAGI
BALMOZON OZON YAGI
Balmozon bize ;geçmişi on bin yıl öncesine dayanan zeytinyağının ozon gazı le birleşiminden dogal; mucizevi bir serum olarak sunuluyor.Ozonlanmış zeytin yagı;saf oksijenden elde edilen ozon gazının belirli bir zaman süresince zeytin yagı içinden kabarcıklar halinde geçirilmesiyle elde ediliyor.İçinde kimyasal maddeler,paraben,alkol,esans,vazelin,sentetik petrol ürünleri yer almıyor.
BALMOZON OZON YAGI
BALMOZON OZON YAGI
Balmozon ozonlanmış zeytin yagının çok fazla kullanım alanı var :
  • Cilt kırışıklıkları
  • Akne ve sivilce izleri
  • Cilt enfeksiyonları
  • Pişikler
  • İyileşmeyen yararlar
  • Agız içi aft ve yaralar
  • Diş beyazlatma
  • Diş eti kanamaları
  • Selülit
  • Saç dökülmesi
  • Spor yaralanmaları
  • Gribel enfeksiyonlar
  • Genital enfeksiyonlar
  • Böcek sokmaları
  • Mantar tedavisi
  • Siğil tedavisi
  • Güneş yanıklar
  • Topuk çatlağı ve nasırı
  • Masaj
Gördüğünüz gibi çok fazla kullanım alanı var ve buda çok işlevsel olmasını saglıyor.Ben bu ürünü;böcek sokmasında,saç uçlarımda,siğilde,sert topuklarımı yumuşatmada ,tırnak mantarında ve güneş yanıklarında kullandım.Gerçekten de etkili bir ürün olduğuna karar verdim.
BALMOZON OZON YAGI
BALMOZON OZON YAGI
Hem çok işlevsel olması hemde pompalı bir şişede olması nedeniyle  de sürekli yanımda taşıyorum.Oldukça sıvı kıvamlı bir ürün.Bu sayede kısa sürede emiliyor.Bir pompası kocaman bir alana yayılıyor.Kullanımını,etkisini,çok işlevsel olmasını çok sevsem de kokusundan nefret ediyorum.Bariz bir ozon kokusu alıyorsunuz ve bu koku çok keskin.Genelde cam aşıkken kullanıyorum ve oda spreyi sıkarak kokuyu bastırıyor.Tek dezavantajı kokusu olan bu ürünü İnternet sitelerinden satıl alabilirsiniz. Kokusunu ne kadar sevmesem de elimdeki biterse tekrar almayı düşündüğüm bir ürün kendisi.
Benim söyleyeceklerim  bu kadardı.İçinizde kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.Beni takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok: