20 Ağustos 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 128:FRANZISKUS SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI

Merhabalar herkese

Emre Altuğ'un dediği gibi :"SICAK ÇOK SICAK SICAK DAHA DA SICAK OLACAK"  dediğimiz yaz resmen geldi sonunda.Havalar o kadar sıcak ki ;sıcaktan eriyoruz resmen.Serinlemeye ihtiyaç duyduğumuz bu havalarda serinletici her ürünü alıp büyük bir hevesle alıp  deniyoruz , benim de ilk olarak geçen yıl aynı hevesle aldığım ve kullandığım ,sonrasında da yaz kış evden eksik etmediğim  FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI'nı buğün sizler için yorumlayacağım.
gratis FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
Gratis'e özel olan bu markanın sanırım ismi değişmiş geçen sene FRETERNİKUS adıyla piyasadaydı.İçeriği ve etkisinde neyse ki bir değişiklik olmamış :)Daha önce bu markanın ayak jelini ve sonrasında da bacak jelini denemiştim ve onlardan da çok memnun kalmıştım.Ayak jeli sıcakta hemen eridiği için kullanımı beni biraz zorlamıştı bende bu sene yeni tercihimi ayak balsamından yana kullandım.Normal fiyatı da çok uygun olan bu ürünü indirim de 3 TL fiyatına almıştım.(Normal hali de 4 -5 TL arası olması lazım)
Şimdi de sırasıyla bu ürünün hem olumlu hem de olumsuz özelliklerinden bahsedelim :)

Olumlu yönleri:

  • İşe yarıyor kesinlikte ayakta bir serinlik hissi ortaya çıkıyor.
  • Çam gibi fresh bir kokusu var.
  • Bacaklar da da rahatlatıcı etkisi var (denendi onaylandı)
GRATİSE ÖZEL FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI

GRATİSE ÖZEL FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
  • 200 ML devasa bir boyutu var.Bu tarz ürünler gnele de 75 -100 ML arası boyuta sahip oluyorlar.
  • Çok ekonomik.Aile boyu kullanıma uygun.
  • Serinliğin yanında az da olsa bir nem verme özelliği /etkisi de var.
FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI
  • Kıvamı oldukça koyu az bir kısmı bile yetiyor.
  • Elde hemen emiliyor sürdükten sonra ise kısa sürede emiliyor.
Olumlu özellikleri bu şekilde olan ürünün olumsuz özeliklerine geçelim:)
  • Tek olumsuz özelliği sadece Gratis'de satılması. Gratis'in olmadığı yerlerde olanların ulaşması mümkün değil.
Olumlu ve olumsuz özelliklerini paylaştığım : FRANZISKUS  SERİNLETİCİ AYAK BALSAMI'nı yazın ayaklarını serinletmek isteyenlere öneririm.Deneyin zararlı çıkmazsınız :)Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: