18 Ağustos 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 127:MEDİWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ

Herkese merhaba
Yeni bir yazıyla karşınızdayım. Buğün size son aylarda severek kullandığım ve kokulularına  bayıldığım  lip balmlarımdan bahsedeceğim.Dudakları çok kuruyan biriyim ve buna ragmen mat ruj sürmeyi de çok seviyorum.Ruj aşkıma mani olamadığım için de gün içinde sık sık dudak bakım ürünü kullanmak zorunda kalıyorum  anlayacağınız.Elimde başka lip balmlarım da olsa  bu ürünlerden başka ürünlere elim gitmiyor bir türlü sürekli bunları kullanıyorum, sizi çok merak da koymadan bu  dudak bakım ürünlerim  nelermiş hadi onlara bakalım:=)
MEDİWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ
Mediwell markasının bu dudak bakım ürünlerinden ;tutti fruttili olanını (benim elimde daha önceden tutti fruttili olanı mevcuttu) bitirdim ancak bitenlerime yetişmedi sonraki bitenlerim de göreceksiniz.Bu dudak bakım kremleri ;kıvamlarını kokularını,ambalajlarını çok sevdiğim çok da başarılı bulduğum uygun fiyatlı dudak bakım ürünlerinden.Şu anda yine tutti fruttili olanını kullanıyorum ama  diğerlerini de arkadaşlarım  vasıtasıyla denedim ve 2. favorim  olarak kavunluyu seçtim bile:)
MEDİWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ
Boyutu çok küçük tam yanda taşımalık,sürekli cüzdanımda taşıyorum zaten.Kokusu harika,tadı çok güzel ve tadı zamanla değişmiyor ki meyveli dudak ürünlerinde en sevmediğim özellik bu tadın zamanla değişmesidir.
mediwell lip balm
MEDİWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ
Kıvamı vazelinimsi ama vazelin kadar koyu değil,Zaten dudak bakım kremi olarak geçiyor adı ürünlerin.Dudağa sürdüğünüz anda eriyor ve dudaktan da hızlı bir şekilde emiliyor ve bakım saglıyor.Şeffaf renkliler.Kokuları ah o konuları yok mu tam yemelik üzerine not düşmeliler yemeyiniz diye :) 
MEDİWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ
Kokuları,nemlendirmeleri,ambalajları,tatları kısaca herşeylerini çok sevdim.Bittikçe de alırım.Tek sorunları kavanozda olmaları bu nedenle dışarıda uygulamak sıkıntılı uygulamadan  önce ellerinizi yıkamak lazım ama o kadar kusur kadı kızında da olur.Eczanelerde 3,5 TL 'ye satılıyor ve benim gittiğim tüm eczanelerde vardı.Bir tane alın,şans verin derim bence pişman olmazsınız :)

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın.

(Ürünler ŞANLI İLAÇ firması tarafından denemem için gönderilmiştir.Görüşlerim tamamen objektiftir kişisel düşüncelerimi yansıtır.)

Hiç yorum yok: