13 Ağustos 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 125:ISANA SİYAH VE BEYAZ KIYAFETLER İÇİN DEODORANT

ISANA SİYAH/BEYAZ İÇİN DEODORANT
Merhaba herkese
Yazın en güzel dönemindeyiz.Havalar sıcak ama nem yok ( en azından benim yaşadığım yerde)Başta bu havalarda olmak üzere aslında her zaman hazırlanırken temiz kıyafetler giyiyoruz,temiz saçlar,temiz eller,güzel bir makyaj yapıyoruz   ve hazırlanıyoruz ama kokuyu unutursak hepsi boşa gider aslında. Eğer kötü kokuyorsanız koku tüm iyi yönlerinizi alıp götürür.Başta bu sıcak havalarda olmak üzere insanlar her daim deodorant/deostick gibi kötü kokuyu önleyecek birer ürün kullanmalı bence.Ben de bu aralar severek kullandığım ve çok da uygun fiyatlı bulduğum ISANA markasına ait olan bu deodorantı sizler için yorumlayacağım.



ISANA SİYAH/BEYAZ İÇİN DEODORANT
ISANA SİYAH/BEYAZ İÇİN DEODORANT
Ben  Nivea deodoranta benzettiğim için;Anneler günü indirim de  bu çeşitini almıştım ve o günden beri de severek kullanıyorum.Temiz ve fresh olduğunu  48 saat koruduğunu vaat ediyor.
ISANA SİYAH/BEYAZ İÇİN DEODORANT
Ben kokusunu temiz buluyorum.Parfümlü veya pudralı bir kokusu yok.Pudralı bir deodorant değil ve bu sayede de siyah ve beyaz kıyafetlerde leke bırakmıyor.48 saate kadar koruması yok tabi ki o kadarda bekletmiyorum zaten  tazeliyorum.Terliyorsunuz ama teriniz kokmuyor bence bu daha dogal hali ve daha sağlıklısı bazı deodorantlara göre :)

ISANA SİYAH/BEYAZ İÇİN DEODORANT
Genelde ISANA deodorantlarının içinde Alüminyum bulunmaz ama bu çeşidinin içinde var maalesef. Duyarlıysanız diğer çeşitlerini deneyin derim onlarda yok :)
ISANA SİYAH/BEYAZ İÇİN DEODORANT
Agzı bir şekilde.Çok kolay kullanılıyor.Taşıması da kolay.Sadece Rossmann'lar da bulabileceğiniz bu deodorantla ilgili yorumlarım bu şekilde.İndirim döneminde 3TL fiyatı olan bu ürünün normal fiyatı da 4 TL.Denemenizi öneririm.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte  kalın.
BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: