2 Ağustos 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 122: SCHWAZRKOPF GLİSS MİLİON GLOSS ŞAMPUAN

Merhaba blog dostları
Buğün size son zamanlarda saç bakım rutinim de severek kullandığım ve çok da sevdiğim bir şampuandan  bahsedeceğim.Hem yapısıyla hem de kokusuyla gönlümü çalan bu şampuanı mat saçlı olan arkadaşlara rahatlıkla öneririm.Şimdi ayrıntılı yorumlarıma geçecek olursak:

SCHWAZRKOPF GLİSS MİLİON GLOSS ŞAMPUAN
Ben şu ana kadar bir tane 250 ml boyutunu bitirdim ve şu anda 400 ML boyutunu kullanıyorum.





Hafif yapılı olan bu şampuan saçımı agırlaştırmadı ve güzel temizledi.Günlük olarak da rahatlıkla kullanılabilecek bir şampuan.Kokusu bildiğimiz gliss kokusu ve yapısı da çok sıvı değil.Köpürmesini ve durulanmasını sevdim.Ambalaj olarak da benim ilğimi çekti.İnce telli saçlarım olduğu için bu tarz ürünler genelde saçlarımı agırlaştırırken bu saçlarımı agırlaştırmadı bu nedenle de yazın sıklıkla kullanacağım bir şampuan oldu :)

SCHWAZRKOPF GLİSS MİLİON GLOSS ŞAMPUAN
SCHWAZRKOPF GLİSS MİLİON GLOSS ŞAMPUAN
Özellikle mat ve koyu renk saçlara sahip olduğum için ışıltı vaat eden her ürünü denemek istiyorum.Bu ürünü de denedim ve çok da sevdim.Düzenli kullanım da benim saçlarıma bir parlaklı ışıltı kattı ama serinin tamamı kullanıldığında daha başarılı olacağını düşünüyorum.
Benim severek kullandığım bu şampuanı sizlere öneririm.İçinizde bu ürünü kullanan var mı yorumlarınızı bekliyorum.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma  kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: