22 Ağustos 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 129:RİVAL DE LOOP REVİTAL Q10 KREM SETİ(GECE+GÜNDÜZ+GÖZ KREMİ)

RİVAL DE LOOP REVİTAL Q10 KREM SETİ(GECE+GÜNDÜZ+GÖZ KREMİ)

Merhaba herkese
Güzel bir bahar gününde sizlere son zamanlarda yeniden düzenlemeye çalıştığım cilt bakım rutinim de kullandığım ama pek de sevemediğim bir krem setinden bahsedeceğim.Zorunlu olarak denedikten sonra kremleri rafa kaldırdım ve kış rutinime koymaya karar verdim.Nedenini yazımın geri kalanında anlatacağım ve ürünü almayı planlıyorsanız okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
Ben bu seti Rossmann'dan bir indirim sırsında 20 TL fiyata almıştım.İyi ki almışım o konuda sıkıntı yok.Set tek tür.Yani tüm ciltler uygun olduğunu söylüyor.Setin içinden bir de 5 ML denemem için serinin CC krem testeri çıktı ama ben onu başka bir kaba boşalttığım için burada yok.

Kremler cam şişede.Beyazda olsalar cam/porselen gibi bir şeyi içinde bulunuyorlar ve  agırlar.
RİVAL DE LOOP REVİTAL Q10 KREM SETİ(GECE+GÜNDÜZ+GÖZ KREMİ)
Önce gece ve gündüz kreminden en sonda göz kreminden bahsedeceğim.Kremleri ancak bu kadar kullanabildim.

RİVAL DE LOOP REVİTAL  Q10 GECE  KREMİ 


RİVAL DE LOOP Q10 KREM SETİ(GECE+GÜNDÜZ+GÖZ KREMİ)
Bu gece kremi.Tüm seri 25+ yaşlar için ve içinde Q10 içeriyor.Yaşlanmayı ve kırışık oluşumunu engelliyor.Tüm cilt tiplerine olsa da hem gece hem de gündüz kremi inanılmaz yogun yapıdalar.Elimde seyreltip öyle uyguluyorum ama buna ragmen kısa sürede emilmiyorlar. Gece kremi nispeten daha iyi o nedense onu daha fazla kullandım.
Krem 50 ML ve benim kış rutinime kaydı bile.

RİVAL DE LOOP REVİTAL Q10 GÜNDÜZ KREMİ 

RİVAL DE LOOP Q10 GÜNDÜZ KREMİ 
Gündüz kreminin spf 20 koruması var.Ama gece kremine göre yapısı daha tok.Gece kremi emilirken bu hiç emilmiyor.Tüm gün yüzümde maske varmış gibi geliyor ve inanılmaz yaglandırıyor. Bu nedenle bu kremi kuru cİltler daha çok seveceklerdir.

RİVAL DE LOOP REVİTAL  Q10 GÖZ  KREMİ



Göz kremini diger ikisine oranla çok daha azla sevdim.İnanılmaz güzel ben veriyor.İçinde bulunan Q10 ince çizgileri yok etmeyi vaat ediyor ama ben bunu da diğerleriyle set olarak kışın kullanmak için kaldırdım.Yazın makyaj altına agır gelebilir.
RİVAL DE LOOP Q10 GÖZ  KREMİ
Göz kremi vegan ve bu şekilde ince uçlu bir tüpte.Kullanımı kolay ve tüpte olması hijyen aşısından da önemli.

Göz kremi 15 ML ve gece- gündüz kremleri 50 ML hepsini de yapıları koyu olsa bile aldığıma pişman olmadım.Q10 içermelerine ragmen 25+ yaş üstü. Eger kuru bir cildiniz varsa bu tarz bir ürün alıyorsanız alın deneyin derim.Çok da seveni olan bir set biliyorum.Set olarak değil de ayrı ayrı bile satılıyor o şekilde de alabilirsiniz. Rival de loop markası Rossmann' da satılan ve Alman menşalli bir marka.İçerik olarak da temiz gibi.

Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim  bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: