28 Temmuz 2015 Salı

MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM (MİSTİK YAG O.GÜN)

Merhaba güzellikler
Son bir kaç gündür bloga yeni yazı yazamıyordum ve intagrama da sık sık giremiyordum bazı saglık sorunlarım vardı ve açıkçası elim de yogunluktan ve yorgunluktan  bilgisayara geçmiyordu.Sizi ihmal ettiğimi düşünmeyin sakın ; youtube kanalıma da yeni video (daha önceden çekilmiş video yeni video çekebilmek için kamara arıyorum önerilerinizi yorum olarak bekliyorum) akşam saatlerinde yayınlanacak şimdiden haberiniz olsun.Girişimizi de yaptıktan sonra  gelelim bu günkü yazımıza ;yaklaşık bir hafta önce elime geçen ama henüz kullanmaya fırsatım olmayan bir ürünle ilgili deneyimlerimi bir yazı dizisi halinde yazmaya karar verdim.Şimdi bu ürün neymiş,ne işe yarıyormuş ondan bahsedelim;
mistik yag nail care
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM
Bendeki deneme boyu olan boyutu bu üründen memnun kalırsam tam boyunu da almayı planlıyorum.
Mistil yağ  ojelik.com' un  bir ürünü.Ojelik.com sitesini  de inceledim gayet müthiş bir  site. Özellikle tırnak sanatına(nail art ) meraklı olan arkadaşların hoşuna gideceğine eminim:) Bazı ürünlerde benim bile gözüm kaldı.
MİSTİK YAĞ nail care
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM
Bakım yagı bu şekilde çok tatlı bir halde elime ulaştı ve firma yetkilileri inanılmaz anlayışlıydı.Sorunlarımı anlattım hiç üşenmeden cevap verdiler irtibatı hiç koparmadık benim bu güne kadar gördüğüm en ilgili firmalardan biriydi kendilerine tekrar teşekkür ederim .
MİSTİK YAĞ nail care
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM
Mistik Yağ'ın İçeriğinde ne var?
Firma tamamen doğal içeriklere sahip bir marka bu yagın içinde de ; Zeytinyağı, Jojoba Yağı, Tatlı Badem Yağı ve Limon Yağı mevcut.Ürünü açınca zaten ortam buram buram limon kokuyor ki ben kokusuna bayıldım :)
Mistik yağ hangi sorunları çözmeyi vaat ediyor ?
  • Tırnak kırılması
  • Tırnak yumuşaklığı
  • Tırnak sertliği
  • Tırnak yeme
  • Tırnak uzamaması 
  • Etlerin parça parça soyulması
  • Tırnakların katman katman soyulması vb 
Mistik Yağ Nasıl Kullanılır? 
 Mistik Yağ günde en az iki defa uygulanır ve . Damla ucuyla ürün  tırnak diplerine döküp, tırnakların diplerine,tırnak yüzeyine ve kuru olan yerler  yedirip kurumasını beklenir. Ardından da istege baglı oje sürülebilir.Etkisini 3 gün içinde gösterir.

Benim en büyük ilgimi etkisini 3 gün sonunda göstermesi  çekti zaten.4  gün (kullanmadan nasıldı 0.gün) boyunca intagram da size 0 ,1,2 ve 3 .gün sonrasındaki hallerinin resimlerini paylaşacağım.Ve 3.günün sonunda size neydi ne oldu diye yazımı güncelleyeceğim.Çok ümitliyim bakalım ne olacak.

Şimdi tırnaklarımın ürünü kullanmadan önceki hallerini görelim ;(şimdiden kusura bakmayın)

SOL ELİM 
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM 
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM 
SAĞ ELİM
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM 
MİSTİK YAĞ İLE TIRNAK BAKIM DENEYİMİM 
 Gördüğünüz gibi kısa tırnaklarım var ve geç uzuyorlar maalesef.Elim sürekli suda olduğu için de kolay kırılıyorlar.Tırnaklarım ve tırnak kenarlarım; diplerim inanılmaz kuru.Kanıyor genelde manikür sonrası ve ben de bu nedenle çok sık manikür yapmıyorum :)

Benim bu üründen beklentim ise tırnaklarımı ve tırnak diplerimi nemlendirmesi,kurumalarını önlemesi ve tırnaklarımın uzamasını saglaması.3 gün kullanımdan sonra neler olduğuna hep birlikte bakacağız bakalım neler olacak :)

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.MİSTİK YAG deneyimle ilgili son gelişmeleri öğrenmek için; beni insagramdan (evintekkizimona) takip etmeyi unutmayın.

Kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: