22 Temmuz 2015 Çarşamba

HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER :)


Merhaba herkese
Ramazan ayı geldi ve bitti bayram da geçti temmuz ayının da sonuna geldik bu arada da  ailemin  yanına döndüm (şimdilik iş durumu ne olur belli olmaz) hem bu taşınma sırasında hem de  ramazan bayramı öncesi annemin dip bucak temizliği sırasında ortaya çıkan bitenlerimi sizlerle paylaşmanin  zamanı  da geldi.Biraz fazla gibi gözükse de birazını ailemin  yanında birazını da kendi evimde kullandım :)Lafı uzatıp da sizi sıkmak istemiyorum hadi  başlayalım :)

HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER 
Bu ilk resimde neler varmış bakalım ;
  • WATSONS SÜT PROTEİNLİ SAÇ WAXI :Bitmesin diye kullanmadım bayıldım bayıldım bayıldım; yumuşacık yapıyor, güzel kokuyor ve çok bereketli daha ne olsun :)
  • KİPA GÜLLÜ EL SABUNU:İçinde şimdi başka bir  şey var ama bu sabun gerçek gül gibi kokuyor ve 1 TL günlerinde 1 TL.Çok başarılı olduğu ve uygun fiyatlı olduğu için paylaşmak istedim.
  • CERADOLİN HİDRO VÜCUT LOSYONU:Şu an kadar kullandığım en güzel vücut losyonuydu. Kışın almayı planlıyorum.Hızlı emiliyor,yapış yapış hissi vermiyor ve nem verme oranı çok yüksek(kuru bacaklarıma bile 2 günde bir uygulamam yetti de arttı bile)
  • FRETERNİKUS AYAK JELİ:Bayram indiriminde bunun balsam şeklinde olanını aldım.Ayaklarımı ve bacaklarımı rahatlattığı ve serinlik hissi verdiği için sürekli stogum da bulunuyor bu tarz bir ürün.
  • MİSS KULAK ÇÖPÜ:Ucu dağılmadığı için  makyajımı düzeltirken  kullandım.Şimdi benrinin kulak çöpünü kullanıyorum.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER :)
  • ER -RUHA BADEM YAGLI SBUN:Banyo da kullandım.Cildimi kurutmadı ama nemlendirmedide.%100 dogal ve el yapımı olması + özellikleri.
  • ROSENSE YÜZ YIKAMA JELİ:Bayıldım,elimdekiler bitsin diye temizleme jeli almıyorum bunu alabilmek için.Cildimi arındırdı,temizledi ve nemlendirdi.Bunları aynı anda yapan başka temizleme jeli görmedim.Tekrar tekrar almayı planladığım bir ürün benim için.
  • LA ROCHE POSEY 50 FAKTÖR GÜNEŞ KREMİ: Tester bendeki ve içinde 3 ML ürün var bundan 2 tane bitti ve 1 tanesi de bitmek üzere.Hızlı emiliyor yaglandırmıyor ve leke bırakmıyor tam boyunu almayı planlıyorum.
  • SERANEM SAÇ BAKIM ŞAMPUANI:İnceleme yazısını yazmadan şampuan bitti.Güzeldi.İçinde boya,paraben bvb zararlı maddeler yoktu.Çok küçüktü o nedenle de bereketsizdi.İnceleme yazısını yazdığım zaman ayrıntılı yorumlayacağım.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER :)
  • MOLPED 40'Lİ GÜNLÜK PED: Düzenli günlük ped kullanmam ve kullanmanın da zararlı olduğunu bilirim.Bunu özel zamanlarda kullandım.Bu ürünü de tek tek paketli olduğu,ince olduğu ve uygun fiyatlı olduğu için sevdim.Tekrar görürsem alırım.
  • LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG: Severek kullandım ve indirimde yenisini aldım bile.Saçımı ağırlaştırmadı ama çok güzel nem verdi.Çok seviyorum ve olduğu müddetçe de almayı planlıyorum. 
  • DİADERMİNE KARMA CİLTLER İÇİN NEMLENDİRİCİ:Severek kullandım ve yerine aynısını arkadaşım tarafından hediye edildi.Onu kullanıyorum.Yaz için karma ciltlilere öneririm.Hızlı emiliyor ve az parlama yapıyor.Cilt tarafından kusulmuyor.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • NEUTROGENA VİSİBLE CLEAR MİSKET LİMONLU GÜNLÜK PEELİNG:Sevmedim hiç ama hiç sevmedim.Daha önce bir tane bitirmiştim ve o zamanda söylediğim gibi tanecikleri; büyük ,az ve erimiyor.Yüzümü çiziyor resmen.Bunu yarım bir şekilde  onun cildini çok kuruttuğu için arkadaşım verdi ama yok tekrar almam kesinikle.
  • ELİDOR SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI SAÇ KREMİ:Normal bir saç kremiydi.Saçımı dökmedi ,ağırlaştırmadı güzel açılmasını sağladı. İyiydi o nedenle tekrar alabilirim.
  • LA LİGNE OKSİJEN DUŞ JELİ:Devasa bir ürün resmen bir senede bitti.Kokusu baymıyor ve güzel köpürüyor tekrar alınabilir.Cildimi de kurutmadı.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • DIY VÜCUT PEELİNGİ:2 tane yapmıştım.Yapalı uzun zaman olduğu için atıyorum.Sizle yeni bir vücut peelingi yapacağız.!!!!!!!!!!!!!!
  • BENRİ DİŞ FIRÇASI:Dudak peelingi yaparken kullanıyorum.Güzel bir fırça normal kullanmak için de almayı planlıyorum.
  • SENSİTİVE DİŞ MACUNU:Hastane önünden almıştım ve çok da sevdim tekrar bulursam alırım.Temizlemesi güzeldi ve hassasiyet yapmadı.
  • COLGATE 3 ETKİLİ DİŞ MACUNU:Her daim favorim.Mutlaka elimde bir tane bulundururum.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • AVON EXTEND MASKARA: Biteli aylar oldu fırçasını alırım diye saklamıştım.Almadım attım gitti başka güzel fırçalarım var.
  • ESSENCE GET BİG LASHES MASKARA:Severek kullandığım bence vaat ettiği etkiyi de veriyor tek sıkıntısı ben aldığımda açıkmış o nedenle de etken kurudu.Tekrar alınabilir uygun fiyatlı başarılı bir maskara.
  • RAPSODİ MASKARA:Buda uzun zamandı benimle olan bir ürün.Başarılıydı,kirpikleri güzel ayırıyor ve günlük kullanım için başarılı sonuçlar veriyordu.Tekrar görürsem alabilirim :)
  • DERMOKİL KİL VE PAPATYA ÖZLÜ EL KREMİ:Nemlendirmesi ve emilmesini çok seviyorum. Çantada az yer de kaplıyor.ışın alabilirim şimdi elimde çok fazla el kremi var.
  • FLORMAR PRETTY ŞEFFAF OJE:Güzeldi 3-4 yıldır benimle kurumadı.Fırçası da başarılıydı.İçindeki ürün bitti ve atıldı bile.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • AGİSS AGDA TEMİZLEME MENDİLİ :24 'lü agda  bandının içinden çıktı BU .Agdasını bitirdiğim  ve kabını attığım için gösteremiyorum.Çok uygun fiyatlı ve başarılı bir agda bandıydı.Cildi çok tahriş etmiyor ama vaadini  de yerine getiriyor.Tekrar  görürsem alırım ama şimdi elimde ki Depitak agda bandlarını kullanacağım.
  • MANS BANYO JİLETİ:Batık olmaması için arada bir kullanıyorum.Uzun süredir benimle.İçinde  6 tane var ve 1,5 -2 TL arası fiyatı var. Bim marketlerde satılıyor.Alabilirim güzel bir üründü.
  • DEPİTAK TÜY DÖKÜCÜ KREM:Geçen yaz almıştım.Zor zamanlar için başarılıydı ama agdayı daha sağlıklı buluyorum o nedenle de zorunlu kalmazsam tüy dökücü krem kullanmam.
  • BİOBLAS ŞAMPUAN VE SAÇ KREM TESTERİ :Saç kremini kullanabilirim.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • TESTER ÜRÜNLER :Rosense peeling ve maskeye baylıyorum, Seranem vücut şampuanı güzel bir üründü tam boyunu kullanıyorum,Seranem saç bakım şampuanın  tam boyunu kullandım ve bitirdim elimde birkaç testeri daha var yazısını yazarken kullanacağım,Ceradolin Hidro nemlendirici hayatımın nemlendiricisi ,Ceradolin lipo nemlendirici güzel bir nemlendirici tam boyu da elimde mevcut ama ben hidro olanını  daha çok sevdim.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • Haziran ayı başında diyetteydim ve çikolata istediğimi ÜLKER PİKO ile bastırıyordum(ne oldu senin diyetin derseniz güncelleme yazısı gelecek bir kaç güne).BONİPS şekeri ise çantamda taşıyordum;limon ,bal ve portakal içeren güzel bir şekerdi.Vivident ise her daim çantamda  bulunur.
HAZİRAN VE TEMMUZ 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLER
  • SLEEPY ISLAK HAVLU::4 'lü paketti bu.Evde toz alırken vb kullandım bitti.Tek tek satılıyor genelde ve fiyatı 1,25-2 TL arası değişiyor.Tek olarak da 2 tane aldım ve kullanmaya başladım bile.Kapaklı olması içinde 70 tane olması nedeniyle de sevdiğim bir ıslak havlu oldu.
  • KİPA ISLAK HAVLU: Sleepy tarafından pabucu dama atıldı.Bantlı olması tek kötü özelliği.
  • KİPA ÇANTA BOY ISLAK HAVLU:Kokusu harika 3 tanesi 1TL ve kalite havlular. Almanızı öneririm.
  • KİPA MENTOLLÜ MENDİL : Bunu kullanınca selpak da neymiş diyorum.Kalın,yumuşak ve aşırı yakmayan bir mentol kokusu var.
Benim son zamanlarda bitenlerim ve çöpe gidenlerim bu şekildeydi.Ürünlerle ilğili ayrıntılı bilgi isterseniz yorum olarak bırakın geri dönerim.Sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok: