12 Temmuz 2015 Pazar

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

Sevgili Makyaj Böcüsü tarafından "HAKKIMDA BİLDİĞİNİZ 11 ŞEY" adlı projeye dahil oldum. Blogerların bilinmeyen yönlerine ışık tutan bu güzel projeye dahil olmak isterseniz yorum olarak blogunuzun adını yazmanız yeterli:)

Sevgili makyaj böcüsü projeyi şu şekilde anlatıyor :

Hemen projeyi anlatayım ; davet eden kişi kendisini davet eden kişinin sorularına yanıt verdikten sonra kendiside sorular hazırlayıp yine bir başka 15 kişiyi bu projeye davet ediyor 
��projedeki amaç 'link build-up' olarak geçiyor bu tür yazılara konulan blog linkleri sayesinde google arama motorunda yüksekmenizi sağlıyor
��format nedir?  : yazısını yayınlayıp sizi bu davet eden kişiyi mutlaka blog yazısına linkini dahil etmelisiniz (yani benim) bende sizi blogumda yazdığım yazıya linkinizi dahil edicem kimse karşılıksız birşey yapmamış olucak
��faydası: blogunuza gelen dışarıdan linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz dahada yukarı taşınır 15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta blogunuzun linklenme söz konusudur buda süper bi olay


Şimdi gelelim sorulara :)
  1.  En sevmediğin özelliğin / özelliklerin : İnsanlara çabuk güvenirim ve bu güveni hak etmeyen insanlara hakettiklerinden fazla imtiyaz gösteririm.
  2.  Takıntıların var mı? Varsa neler? Bir şey yapıyorsam o bana göre mükemmel olmalı.Daha iyisini yapamayana kadar onunla uğraşırım yoksa içim içimi yer :)
  3. Yaptığın en çılgınca şey? Çılgın biri değilimdir.Bu tarz konularda acabalar içim içimi yer yaptığım en çılgınca şey video çekmeye  başlamam herhalde :)
  4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı? Üniversite sınavına hazırlanırken herkes beni odamda ders çalışıyor zannederken seri kitap okurdum.Bir gecede 3 kitap bitirmişliğim var :)
  5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?Yemek yemek :) bu nedenle de 1 senedir kilo vermeye çalışıp veremiyorum ya :)
  6. Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim” dediğin bir ünlü var mı? (Türk / Yabancı fark etmez) :Yok maalesef ben o konularda tam bir buz dolabıyım ilk görüşte aşka inanırım ve onu bekliyorum ,sanırım yalnız öleceğim bu nedenle de :)
  7.  Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı? (Obje, hareket, kişi vesaire her şey olabilir) Yok ama nazar boncugunun koruduğuna inanırım ve taşırım üstümde sürekli.
  8. Hayalindeki meslek ve nedeni:Tasarımcı olmak isterdim herkesi istediğim gibi görmek için onları şekillendirebilmek için :) ama ne yetenek nede  hayal gücü var bende çizin yapabilecek:)
  9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne? Perdeleri çekerim ve dizi/film izlerim izlemekten çok onlarla konuşurum ( girme oraya bak hata yapıyorsun vb) tek başına olmayınca bu kadar zevkli olmuyor :)
  10. En sevdiğin film/ler?Vampirle görüşme hem kitabına hem filmine hastayım .
  11.  Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu  :Yaptığın en uzun yolculuk nereyeydi ve nasıldı diye sorulabilirdi cevabım ise Karabük ve çok sıkıcıydı.Çok seyahat etme fırsatım olmadı şimdiye kadar.
Benim sorulara cevaplarım bu şekildeydi siz de bu projeye katılmak isterseniz yorum bırakmayı unutmayın :)Sonra görüşene kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok: