8 Temmuz 2015 Çarşamba

FAİRY PLATİNUM TABLETLERİNİ DENEDİNİZ Mİ?

Merhaba kızlar;
Bugün sizlere değişik bir üründen bahsedeceğim.(benim blogum için değişik)Malum türk kızı okusa da çalışsa da ev kızıdır.Bulaşıkları yıkar yemeği yapar anneye yardım eder :) O nedenle de hepimiz özünde ev kızıyızdır.Ben evin tek kızı olduğum için bulaşıklar bana düşer ellerimden öperler.Bulaşık yıkamayı seven tiplerdenim :( Daha önce elde yıkarken alınan bulaşık makinesi nedeniyle makineye bizde geçtik sonunda :) (Şükürler olsun !!!!!!!!!!!!!!)
FAİRY PLATİNUM TABLET
Elde yıkarken sıkıntı yoktu leke çıkar mı ,deterjan kalıntısı olur mu vb diye lakın makine öyle değil.Sıvı toz kapsül sürekli değişik deterjan denedik,ön yıkamanın dibine de vurduk ama bazen leke kalmasından bazen de deterjan kalıntısından kurtulamadık maalesef.
FAİRY PLATİNUM TABLET
Ama yaklaşık bir aydır kullandığımız fairy  deterjanı diğerlerine göre daha çok sevdik.Şimdi sizlere hangi özellilerini sevmişim ondan söz edelim biraz :)
FAİRY PLATİNUM TABLET
SEVDİĞİM ÖZELLİKLERİNE
  • Kullanımı oldukça kolay;toz ve sıvı deterjan gibi ölçme derdi olmuyor.
  • Tek ürün tüm işi yapıyor;hem yg çözücü etkisi hem parlatıcı etkisi hem de deterjan etkisi olduğu için de başka deterjan kullanmak zorunda kalmıyoruz.Parlatıcı almaya son :)
  • Filtreler ter temiz:Bulaşık yıkarım ama filtreyi temizlemem :( beni o dertten kurtardı bir aydır tertemiz filtre ile karşılaşıyoruz ve üşenmeden de sık sık kontrol ediyorum :)
  • Bardakları çizmiyor;en sinir olduğum şeylerden biri de bu cam bardakları çizer,teflonu çizer,çeliğin rengini bozar,bunlara neden olan deterjan acaba neyi yıkar ???????????
  • Deterjan lekesi kalmıyor;bu en büyük sorun işte.Gördüklerimizi duruluyoruz da göremediğimiz deterjanlar ne olacak onu bilmiyorum o nedenle bu ürünü sevdim kalıntı kalmıyor.
  • Bulaşık lekesi bırakmıyor ;ter temiz bulaşıklar mis gibi (ilk resim normal deterjanla yıkanma sonucu kalan deterjan + yemek kalıntısı )
FAİRY PLATİNUM TABLET

Bir aydır kullanıyorum 20'li paket bitti ve yerine içinde 50 tane olan bir paket aldık bile.
 
Şimdi de gelelim olumsuz özelliklerine ;
  • Ekonomik değil maalesef ;bu tarz çogu bulaşık deterjanı 90/100 /120 gibi ekonomik paketlerle satılıyor ama bizim bu üründe bulduğumuz en ekonomik boy 40+10 'lü paketti.
  • Fiyatı pahalı,yine normal bulaşık tabletlerine oranla fiyatı biraz pahalı bir de ekonomik paketini bulamıyorsan sıkıntı ama yine de bir aylık kullanım paketi 24-30 TL arası değişiyor.Bu fiyata değer kesinlikle
Bu ürüne ilgili diyeceklerim bu kadardı.Ara ara bu tarz kozmetik dışı ürünleri de sizler için yorumlayacağım.Yemek tarifleri paylaşmayı vlog çekmeyi düşünüyorum ne dersiniz ?
İçinizde bu ürünü kullanan ev işi yapan bu konular da pratik önerileri olan var mı yorumlarınızı bekliyorum :)


Hiç yorum yok: