9 Temmuz 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 117:BİM COLOR ME LİP BALM (SADE)

Merhaba canlar;
Havalar iyice ısındı ve kanımızda kaynamaya başladı.Gezmek daha çok gezmek istiyoruz ama oruç, engelliyor off  insanın kan şekeri bu kadar mı saçma sapan olur:(:(:(:(:(
Bu havalarda makyaj da  hiç de çekilmiyor dogrusu  ama bazen şart oluyor.Bu durumlar için iyi ki hafif yapılı ürünler var diyorum , çok agır makyaj yapmasam da yinede hiç yapmak istemiyorum  bu zamanlarda evde yatmak ve uyumak istiyorum sürekli.(sıcak ve açlığa hiç gelemeyen bir bünyem var :)) Çenem düştü yerler de geziyor resmen.Merak etmeyin toparlıyorum şimdi:)
Agır yapılı ürünler bu sıcak havalar da çekilmiyor diyorduk  özellikle rujun altına sürdüğümüzde de lip balm bile çok agır geliyor insana.Ben de hafif bir lip balm ararken anneler gününde (normal zamanlarda da var) Bim'den bu lip balmı buldum  ve rujun altına uyguladım  inanılmaz güzel durdu.

evin tek kızı monaevin tek kızı mona





Genelde meyveli çeşitleri bulunan  bu lip balm markasından aldığım ilk lip balm bu.Fiyatı 2 TL ve her Bim de bulunuyor.Çok ince bir yapısı var.Rujun altına sürdüğümüzde rujun parlamasına yada kalın durmasına neden olmuyor.Güzel ve yaz  için yeterli bir nem de veriyor. 8 gr ve  12 ayda kullanım ömrü var.


 Ürünün yapısı,renksiz olmasını vb yanlarını çok sevsem de tadını hiç sevmedim.Tam bir şurup tadı var.Kısa sürede geçsede ben sevmedim o tadı.Ruju üzerine hemen sürebilmemiz çok güzel ama tadına alışamazsam eger tekrar almam .Eger tada duyarlı değilseniz yada şurup tadını seviyorsanız öneririm.Yaz için ve makyaj altına çok güzel bir lip balm. Ulaşılması ve alınması da çok kolay.
Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Emre dedi ki...

Bu güzel, bilgilendirici ve samimi yazı için teşekkür ederim ❤️ 🙂.