24 Temmuz 2015 Cuma

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM PART 2 (ROSSMANN,BİM,BİJUTERİ,A101)

Herkese merhaba :)
Biraz geç olsa da bayram indiriminde yaptığım ikinci alışverişimle karşınızdayım:)Genelde bakım ürünü aldım ve çok da bütçemi sarsmadım (en azından önceki indirim dönemlerine göre)Bu indirim döneminde ne yazık ki güzel indirimler yoktu :( Watsons ve Gratis indiriminden memnun kalmadım,Rossmann ise onlara göre biraz iyiydi ama kendi indirim dönemlerine göre zayıftı bence :) Sanırım anlaşma falan yaptılar. Migros indirimi güzeldi ancak ben gittiğim de ürünler talan edilmişti ,buraya geç gitmemek lazım yoksa elin boş çıkarsın :)
İlk kısımda olduğu gibi bu kısımda da çok pahalı ürünler  almadım :)(genelde indirimsiz ürün almama gibi bir duyum var yoksa stoklamayı da seven biri olarak nasıl çıkarım bu işin içinden) Çok merak ettiğim , ihtiyacım olan yada çok güzel indirime denk gelen ürünleri aldım:) Stokçuluk zihniyetinden kurtulmaya çalışıyorum :( Neyse sizi de çok merakta koymadan bu indirim alışverişim de neler  varmış onlara bir göz  atalım :)
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM PART 2 (ROSSMANN,BİM,BİJUTERİ,A101)
Aldıklarım genel  olarak bu şekilde :) Başta da dediğim gibi kozmetik olarak sadece part bir de yayınladığım pudra,far ve göz kalemlerini aldım :)
rossmann haul ,shopping,alışveriş
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM PART 2 (ROSSMANN,BİM,BİJUTERİ,A101)
İlk olarak ROSSMANN'dan aldıklarımla başlayalım :

  1. HOBBY BADEM YAGI VE YASEMİN ÖZLÜ SAÇ KREMİ:Elimde saç kremim yoktu ve ihtiyacım da vardı. Watsons saç maskelerinde indirim olmayınca bunu alayım dedim.Daha önce aynı serinin argan yaglı olanını kullanmış ve memnun kalmıştım.Bunu da kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :) Fiyatı 3 TL 
  2. SUN OZON  SAÇ İÇİN GÜNEŞ KORUMA SPREYİ:Güneş her şeye zarar veriyor artık malum bu nedenle de kendimizi korumamız lazım ilk defa güneşten koruyan bir saç spreyi  gördüm.Bu ürün hem güneşten koruyor hem de saçları besleyip parlatmayı vaat ediyor :) Çok ilğinç buldum ve denemek istediğim için aldım.İndirimdeydi  %30 indirimle 3,60 TL fiyatı vardı.
  3. LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG:Bu ürünüm bitmişti ve  bitenlerim de görmüşsünüzdür. :) Yedeklemek için aldım.9 TL fiyatı vardı.Havalar soğumaya başlayınca kullanmayı planlıyorum :)Bu bitince mor kapaklı olanını alıcağım :)
  4. İNDİRİM KUPONU VE TESTER :İlk defa bir tester alıyorum buralardan genel de bana hiç tester vermezler.Bu şampuanı da çok merak ediyordum 6 tane tester verdi kız herkesin paketine de koyuyordu :) Bazı magazalar da olduğu gibi kendilerine saklamıyorlardı yada onlar o ürünü olan müşteriye diye vermemezlik yapmıyorlardı :) İndirim kuponu ise RİVAL DE LOOP ürünlerinde geçerli ve %20 indirim sağlıyor 31 AĞUSTOS son kullanma tarihi :)
shooing,haul loreal
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM PART 2 (ROSSMANN,BİM,BİJUTERİ,A101)
Bunları da A101 ve Bim marketlerinden aldım.
  1. MENTOR TIRAŞ KÖPÜĞÜ :Acil olarak aldım erkekler için almasına rahmet içinde mentol var ve rahatlatıyor gayet de başarılı çok da uygun fyatlıydı. A101 'den aldım ve  2,5-3 TL arası fiyatı vardı.
  2. LOREAL ÜÇ ETKİLİ KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU + NEMLENDİRİCİ SETİ:Bunu Bim'den aldım.Çok uygun fiyata geldi.
shopping,haul,alışveriş
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM PART 2 (ROSSMANN,BİM,BİJUTERİ,A101)
Bu set sanırım daha önce gelmiş her magaza da yoktu normal fiyatı 20 TL imiş ancak ben gittiğim de özel indirim vardı ve bu set 10 TL idi evet çok ucuza 
denk geldi. Temizleme suyunu arkadaşım da kullanmıştım ama kendim de almak istiyordum alınca çok sevindim. Nemlendirici  her daim ihtiyaç bu fiyata bulamazdım bir daha :)
Sizde ara ara bakın derim güzel indirimler oluyor Bim'de :)
alışveriş,haul,shopping,arko
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM PART 2 (ROSSMANN,BİM,BİJUTERİ,A101)
Bunları da yerel bir bijuteriden bunları  aldım :
  1. AİDAL 2 'Lİ TIRNAK MAKASI:Denemek için aldım ihtiyacım da vardı.Küçüğünü kullanmaya başladım bile güzel kesiyor ve kırmıyor  tırnaklarımı :) Fiyatı 5 TL idi.
  2. ARKO NEM SOFT TOUCH EL KREMİ 100 ML: Daha önce 300 ML boyutunu kullanıp bitirmiştim.Yaz için çok uygun bir ürün elimdeki kremler azalınca almaya karar verdim.Evde kullanıyorum ve çok da güzel emiliyor ve nemlendiriyor .Fiyatı 3 TL idi.
Benim bu indirim döneminde aldıklarım bu kadardı:) Az bir zararla atlatmanın mutluluğunu yaşıyorum .Ürünlerle ilğili kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım:) Bir sorunuz olursa yorum olarak bırakmayı unutmayın benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.

Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın beni takip etmeyi unutmayın :)

1 yorum:

BİLGİ TOPTANCISI dedi ki...

Bim yağ fiyatları çok yüksek umarım en erken zamanda düşer.
teşekkürler