13 Temmuz 2015 Pazartesi

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ PART 1(ROSSMANN,GRATİS,HAKMAR)

Merhaba güzellikler;
Ramazan bayramına sayılı günler kaldı. Çogu kozmetik magazısı bayram indirimini açıladı(watsons hariç).Hem benim çok fazla ihtiyacım olmadığından hemde indirimleri beğenmediğimden alışverişin birinci kısmını az bir zararla atlattım.Bakalım ikinci kısmı nasıl olacak :)
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ PART 1(ROSSMANN,GRATİS,HAKMAR)
Aldıklarımın toplu hali bu şekilde:)Ben genelde neleri nereden alacağımı planlıyorum ve planladığım şeyden az daha fazla parayla alışverişe çıkıyorum.Kesinlikle kart taşımıyorum bu dönem de yoksa batarım kesin :)Aldıklarımı aldığım yerlere göre gruplandırdım , lafı daha fazla uzatmadan hadi başlayalım :)

ROSSMANN ALIŞVERİŞİM 

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ 
  1. ISANA SİYAH/BEYAZNLEKE BIRAKAYAN DEODORANTI:İlk defa deneyeceğim.3 TL fiyatı vardı.
  2. RİVAL DE LOOP YOUNG FAR:2'si de aynı renk bu renkte özel bir indirim vardı ve 1 TL idi bende kalan son iki taneyi aldım.Biri sizin için.
  3. PERLODENT MED ÇÜRÜKLERE KARŞI KORUMA
  4. PERLODENT MED 7 ÖZELLİKLİ :Daha önce 3 farklı diş macununu denemiştim. Bunları da denemek istedim.Tanesi 2,5 TL idi.(7 özellikli olanı kullanıyorum ve şimdilik sevdim)

GRATİS ALIŞVERİŞİM

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ
  1. ESSENCE PURE SKİN PUDRA:Sanırım özel bir indirim vardı.6,5 TL fiyata aldım.
  2. FRANZİSKUS AYAK BALSAMI:Yaz geldi almak lazım dedim 3 TL fiyatı vardı.
  3. EKLİPS TIRNAK ETİ İTİCİ :Hiç kalmıyordu indirim dönemilerinde , hazır bulmuşken alıyım dedim.1,25 TL fiyatı vardı.

HAKMAR ALIŞVERİŞİM

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ 
Hakmar sanırım her yerde olan bir market.Tıpkı BİM , A101 GİBİ.Haftalık gelen ürünlerinde bunlar vardı ve ben de çok uygun olduğu için alıp denemek istedim.

  1. EPİLADY 10 METRE AGDA BANDI :Her zaman kullanılır :) 2 TL fiyatı vardı.Bir tane daha almayı düşünüyorum :)
  2. AGİVA SAÇ WAXI:Jole gibidir diye düşündüm ve en sert olanını aldım.Kullanmadım bakalım ne işe yarayan bir ürünmüş biliyorsanız yorum bırakın :) 3 TL fiyatı.
  3. GOLDEN LADY GÖZ KALEMİ:5 rengini aldım.Bronz,füme,yeşil,mor ve mavi.Sedefliler ve çok yumuşaklar.
BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ
Sürümleri inanılmaz kolay,far olarak da kullanılabilirler.Akma vb yapmadılar benim gözümde (3 saat durdu)Başka rengi olsaydı alırdım kesin.Tanesi 1TL idi bu fiyata harikalar :)


Benim şimdilik aldıklarım ve aldıklarımla ilgili yorumlarım bu şekildeydi.İndirim bitmeden almak istediğim bir kaç ürünü daha almak istiyorum .Sonra ki yazıma  kadar kendinize iyi bakın takipte kalın :)

Hiç yorum yok: