2 Haziran 2015 Salı

TRND'DEN GELEN FAİRY PAKETİ(TEŞEKKÜRLER TRND)

Merhaba blog dostları
Buğün size TRND 'dem gelen bir kutudan bahsedeceğim.Trnd tıpkı Fikri Mühim gibi pazar araştırması yapan bir kuruluş.Çok yeni bir kuruluş ve çok sık da kampanyaları olmuyor ne yazık ki..(Bundan önce 1 kez kampanya yapmıştı o da 1 sene önceydi)Ürünler elinize geliyor ve sizde dağıtılması gereken ürünleri dağıtıyorsunuz sonra da rapor yazıyor ve anket yapıyorsunuz.Bu şekilde pazar araştırması oluyor.Daha önceki GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA projesine de katılmıştım.Bu projeyi de görünce şansımı denemek istedim.Bir de baktım kutum gelmiş.Buğün de sizlerle paylaşıyorum:






Kutunun içinden ilk olarak pazar araştırma anketleri ve bir mektup çıkıyor.


İçinden FAİRY kapsüllerini tanıtan bir tanıtım kılavuzuyla 20 adet yemek kartı çıktı.
TRND'DEN GELEN FAİRY PAKETİ(TEŞEKKÜRLER TRND)
Kutunun içinden 20 adet deneme paketi çıkıyor ve her birinin içinde 3 adet var.Ben arkadaşlarıma dağıttım ve deneyenler çok memnun kaldılar.(pazar anketleri ve tarif kartları da 20 adet bunlarla birlikte vermek için)

TRND'DEN GELEN FAİRY PAKETİ(TEŞEKKÜRLER TRND)
Kutunun içinden bir adet de tam boy ürün çıkıyor içinde 20 adet var.Şu ana kadar 2 defa kullandık ve memnun kaldık.Tabi annem benden önce kaptı :)

Ürünler için ve proje için TRND'ye teşekkür ederim.Başka projeleri de olur umarım :)
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: