6 Haziran 2015 Cumartesi

NİSAN AYI KOZMETİK SEPETİM(MY MAKE UP BASKET FOR JUNE)

Merhaba herkese
Haziran ayı geldi sonunda yılında yarısı bitti bu arada.En sevdiğim ay Haziran ayıdır benim hem yazın başlangıcı hem okulların tatil olduğu hem de dogum ayım.O nedenledir ki Haziran ayının gelmesini iple çekenlerdenim.Bu ayda önceki aylarda olduğu gibi bir kozmetik sepeti oluşturdum.Umarım hoşunuza gider:
BASKET FOR MAKE UP
NİSAN AYI KOZMETİK SEPETİM(MY MAKE UP BASKET FOR JUNE)
Genel görünümü bu şekilde olan ürünlerimi  ayrıntılı olarak inceleyelim:

make up basket
NİSAN AYI KOZMETİK SEPETİM(MY MAKE UP BASKET FOR JUNE)
Bunlar ten ve göz grubu ürünlerim:
  1. CİTY COLOR MOR TONLU AR PALETİ:Kazıdım kullanmak için bu ayda kullanıp bitirmek istiyorum.
  2. ESSENSE SUN CLUB AYDINLATICI VE BRONZER:Severek kullanıyorum.Genelde far paleti olarak kullanıyorum ve rengi çok güzel bence.
  3. RİVAL DE LOOP YOUNG FRESH KİCK MAKE UP :Çok hafif yapılı bir fondöten. .Bitirmek için kullanıyorum.
  4. RİVAL DE LOOP YOUNG PUDRA:İnce yapılı hoş bir ürün.
 Bunlar da dudak ve göz grubu ürünlerimin devamı:

DUDAK GRUBU

  1. WET N WİLD SUNSET BEACH RUJ:Yaza uygun simli bir ruj.
  2. AVON AMETSTY RUJ:Tam fuşyaya dönük bir pembe.
GÖZ GRUBU
  1. FLORMAR SİYAH-BEYAZ KALEM
  2. FLORMAR LİPLİNER 
  3. FLORMAR 413 KAHVER RENGİ EYELİNER PEN
  4. MARKASIZ MASKARA
NİSAN AYI KOZMETİK SEPETİM(MY MAKE UP BASKET FOR JUNE)
Bunlarda haziran ayında kullanmak istediği ojelerim:
  1. FLORMAR JELLY LOOK 06 RENGİ:İlk defa kullanacağım.
  2. FLORMAR SİLK SATİN 06:Şu anda ellerimde ve bayıldım.Çok toz bir pembe ve satin yapıda inanılmaz da kalıcı.(3,gün şu anda)
  3. FLORMAR 417 :İlk defa kullanacağım
  4. ESSENCE COLOR&GO 160 DEEP SEE BEYBİ:Çok hoş bir yeşil
  5. KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİSİ:Baz olarak kullanıyorum genelde.
  6. FLORMAR 362:Sedefli hoş bir pembe kuruması inanılmaz hızlı
Benim bu ay kullanmak istediğim ürünler bu şekildeydi.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

not:çekilişime katılmayı unutmayın:BURADAN KATILABİLİRSİNİZ

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

2 yorum:

İnci Çelik dedi ki...

Ne kadar güzel bir fikir. Hemen kendime bir sepet yapıyorum ben de. Böylelikle üşenip sürekli aynı ürünleri kullanıp, diğerlerinin pabucunu dama atmam.

Pembe Dünyam dedi ki...

güzel ürünler var canım mutlu günlerde kullan :)