28 Haziran 2015 Pazar

HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK VE BAKIM ÜRÜNLERİM

Herkese merhaba
Buğün size bitmek üzere olan haziran ayının favorilerinden bahsetmek istiyorum.Benim için zor ve yorucu bir aydı bu. Doğum  günümün olması tek iyi yanıydı diyebilirim.Finaller,ödevler,sunumlar derken göz açıp kapayana kadar geçti.Ramazanın da olması ayı sevmeme sebep oldu ama hepsi o kadar genel olarak gıcık bir aydı benim için.
Bu durum ürünlerime de yansıdı tabi.Yarım olan çok fazla ürünümü bitirdim ama düzenli kullanım gösteremedim. Resmen ay boyunca bakımsız,uykusuz yorgun ve gergindim.Makyajı yapmamın nedeni sunumlardı yada biraz hareketlenmek istememdi.Neyse iyi ki bitti.Umarım önümüzde ki aylar çok daha güzel geçer.
evin tek kızı mananın haziran favorileri
HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK BE BAKIM ÜRÜNLERİM
Genel olarak favorilerimin toplu hali bu şekilde şimdi ayrı ayrı bakacak olursak;



evin tek kızı mona's fovourite things.
HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK BE BAKIM ÜRÜNLERİM
  1. SERANEM SAÇ BAKIM ŞAMPUANI:Severek kullanıyorum.Saçımı yumuşacık yapıyor ve saç kremine ihtiyaç duymuyorum.Boyutu nedeniyle de yanda taşıması çok kolay.
  2. ISANA SENSİTİV DEO STİCK:Severek kullanıyorum.Çok temiz bir kokusu var ki parfümlü ürün sevmeyenlere öneririm.Ayrıca leke bırakmıyor ve alkol içermiyor.
  3. THALİA KOZMETİK EL KREMİ:Çok severek kullanıyorum.Bir kaç gün içinde ayrıntılı yazısını yazacağım.
  4. GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA :Yaz geldi ve kil maskeleri yerlerini aldılar.Benim bu ürünle aramda resmen aşk var.:)
  5. SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI:Cildimi nemlendirmesini çok sevdim.Çok hafif bir kokusu var ve temizlemesi de oldukça başarılı daha ne olsun.
evin tek kızı mona's fovourite things.
HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK BE BAKIM ÜRÜNLERİM

  1. LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG: Çok az kaldı içinde ve çok severek kullandım.Tekrar tekrar alacağım bir ürü oldu kendisi.
  2. DİADERMİNE KARMA CİLTLER İÇİN NEMLENDİRİCİ:2 günlük kullanımı kaldı.Bayıldım tekrar alırım ki yazın bile kullanılabiliyor benim cildim de.
  3. RİVAL DE LOOP Q 10 GÖZ KREMİ:Emilmesi güzel olan bir krem.Seriyle ilgili yorumlarımı kısa zamanda paylaşacağım.
  4. CERADOLİN HİDRO NEMLENDİRİCİ:Bayıldım o kadar sevdim ki kestim o şekilde kullandım.
  5. GARNİER MAKYAJ TEMİZLEME SUYU:Severek kullanıyorum.Denildiği kadar varmış.Bu bitince yeni çıkan karma ciltler için olanı alacağım.
HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK BE BAKIM ÜRÜNLERİM
  1. SOLAİT 30 FAKTÖRLÜ GÜNEŞ KREMİ:Poşet şeklinde olmasıyla taşımasını oldukça kolay hale getiriyor. Ayrıca emilmesi ve kokusu da  fena değil.Kollarımda kullanıyorum ve sevdim de.
  2. LA ROCHE POSAY:50+ faktörlü güneş kreminin bende 4 tane 3 ML lik deneme boyu vardı.1 tanesini bitirdim ve diğerini yarıladım.Az bir miktarı yetiyor hızla emiliyor ve yaglandırmıyor.Çok sevdim tam boyunu alabilirim.
HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK BE BAKIM ÜRÜNLERİM
  1. ESSENCE SUN CLUB AYDINLATICI VE BRONZER (02 RENGİ):Özellikle koyu kahve ve orta kahve rengi olan kısımları far olarak kullandım.Turuncuya çalan bir rengi var.Işıltı sevdiğim için kahve rengi eyeliner kullandığım zaman çok severek kullandığım bir palet oldu.
  2. RİVAL DE LOOP 25 NUMARA RUJ:Çok hoş bir pembe renk.Yazısı yakında blogum da.
  3. WET N WİLD SUNSET BEACH RUJ:Aşk nefret arası bir ilişkim var ve bu ay sevdiğim aylardan biriydi.
  4. YVES ROCHER ÇİLEKLİ LİP BALM:Yazısı yakında burada.
  5. 2'Lİ FAR FIRÇASI
  6. MAKYAJ SÜNGER:Bu süngeri ve fırçası yurt dışı alışverişimde  almıştım severek kullanıyorum.Oldukça yumuşaklar .
HAZİRAN (2015) FAVORİ KOZMETİK BE BAKIM ÜRÜNLERİM
  1. ALİX AVİEN 279 NUMARALI OJE:Severek kullanıyorum.Çok hoş pastel bir mavi.
  2. FLORMAR 246 NUMARALI OJE:Tam bir kemik rengi tırnaklara hoş ve temiz bir görünüm veriyor.
  3. FLORMAR JELLY LOOK  AMATRAH  OJE:Güzel bir oje tırnakta nar çiçeği gibi duruyor o nedenle sevdim.
  4. FLORMAR 362 NUMARALI OJE:Sedefli oje sevmeme neden olan hoş bir pembe renk.
Benim haziran ayı boyunca kullandığım ürünler bu şekildeydi.Sizin bu ürünlerle ilgili yorumlarınız neler çok merak ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: