4 Haziran 2015 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ ÇEKİLİŞİM (MY GİVE AWAY FOR MY BİRTHDAY)

Merhaba canlarım;
Buğün size son zamanlarda yapmayı planladığım ve haziran ayı da gelince doğum günüm için özellikle düzenlemek istediğim bir çekilişle karşınızdayım.Önce hediyelerimi  sonra da katılım şartlarını söyleyeceğim.
DOĞUM GÜNÜ ÇEKİLİŞİM (MY GİVE AWAY FOR MY BİRTHDAY)
Verdiğim ürünler genel olarak bu şekilde şimdi ayrıntılı olarak bakalım:
DOĞUM GÜNÜ ÇEKİLİŞİM (MY GİVE AWAY FOR MY BİRTHDAY)
  1. RİTUEL DE BEAUTE ÖZEL GÜN ISITICI BANDI:Severek kullandığım bu ürünü kazanan arkadaşımızın da denemesini istiyorum.
  2. GLİSS MİLİON GLOSS ŞAMPUAN:İlk olarak Fikri Mühim tarafından denemem için gönderilen ürünü o kadar çok begendim ki hem tam botunu hem de 250 ML olan küçük boyunu aldım.Bu 250 ml olan boyutunu size hediye etmek istiyorum.
  3. ALAİN GODLE ÇİLEKLİ EL VE VÜCUT LOSYONU:Avakadolusunu çok severek kullanmıştım. Çileklisini de size hediye etmek istedim.
  4. GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Yazın herkesin kullanabileceği bir cilt ürünü.
  5. ROSENSE NEM MASKESİ:Tester boyutunu çok severek kullandığım bu maskenin tam boyutunu da size hediye etmek istiyorum.
  6. NEUTROGENA EL VE TIRNAK KREMİ:
DOĞUM GÜNÜ ÇEKİLİŞİM (MY GİVE AWAY FOR MY BİRTHDAY)
  1. MAX FACTOR RİMEL
  2. RİVAL DE LOOP 01 KAPATICI
  3. NİVEA BB CREAM HELL(EN AÇIK ) RENGİ
  4. ESSENCE EYELİNER PE
DOĞUM GÜNÜ ÇEKİLİŞİM (MY GİVE AWAY FOR MY BİRTHDAY)
Bunlar da çekilişte hediye etmek istediğim testerlar:
  1. SERANEM SAÇ BAKIM ŞAMPUANI 5 ADET
  2. ROSESE PEELİNG 5 ADET
  3. ROSENSE GÜL ÖZLÜ EL KREMİ 5 ADET

Vermek istediğim hediyeler bu şekilde.Katılabilmeniz için şartlarım:
  1. BLOGUMA ÜYE OLMAK
  1. YOUTUBE KANALIMA ÜYE OLMAK 
  1. BU POSTU BİR YERDE PAYLAŞMAK

Bunun dışında  instagramdan,twitterdan beni takip ederseniz +1'er  hak elde edeceksiniz.
Katıldım olarak da bu yazının altına yorum bırakmanız yeterli.Kazana arkdaşımız kurayla belirlenecek ve video ile çekilecek kura anı.Sadece buradan katılabilirsiniz.
18 yaş altındaysanız veli iznine ihtiyaç var ve yurtdışına gönderim yapamıyorum maalesef.
Herkes şansını denesin bir kere kime çıkacağı hiç belli olmaz.İyi şanslar.

Çekiliş tarihi :04-27  HAZİRAN 2015

Herkese bol şans.Kazanana şimdiden hayırlı olsun

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Katılıyorum seni çok çok çok çok çok çok seviyorum ürünler çok güzel

Sevgi dedi ki...

Merhaba :) Öncelikle hayırlı olsun :) Ben GFC den takipteyim (Sevgi ismiyle, sevgi-babacangil@hotmail.com mail adresim) , youtube da da abone oldum(Sevgi Babacangil olarak aynı mail adresini kullanıyorum) ve twitterdan paylaştım(story_se adıyla) :)
Aynı zamanda twitterdan da takibe aldım :) hihi! :)
Çoook Sevgiler! :)