27 Haziran 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 113: SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI

Herkese merhaba
shower gel sarenem
SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI 
Buğün size son zamanlarda en begendiğim ve banyo yapsam da kullansam diye sabırsızlandığım bir üründen bahsedeceğim.Benim kuru bir cildim var ve belki bu nedenle de banyo yapmayı sevmem,daha dogrusu banyoya girene kadar sevmem ve sonra da çıkmak bilmem.Bu nedenle de duş jellerini,sabunları,vücut şampuanlarını denemeyi çok seviyorum.Başta da dediğim gibi kuru bir cildim var ve her kullandığım ürünü sevemiyorum maalesef ama bu ürüne bayıldım.



shoer gek serenamshower gel seranem

Bu ürünü kullandıktan sonra sanki cildime hafif yapılı bir nemlendirici sürmüşüm  gibi oluyor ve ben bu durumu çok sevdim.Acelem olduğunda nemlendirici bile kullanmıyorum o derece güzel bir nem veriyor.Ürünün hipoalerjik olması da özellikle hoşuma gitti.Kardeşim tarafından da onay alan bu ürünü onun için almayı planlıyoruz.
 İçeriği:

  • Glikosil seramid
  • Saf  deodorize argan yağı
  • Cildin doğal lipid dengesini koruyan mikroemülsiyon alkil glukosit
  • Cildi koruyan ve yumuşatan biolipid türevi

İçeriğini de oldukça sevdiğimim bu ürün ;

  • Yoğun nemlendirir, onarır ve besler
  • Cilde doğal yağ dengesini yeniden kazandırır 
vaadinde bulunuyor.Ve bunlar da yerine getiriyor.




Bu ürünün en sevdiğim yanlarından biri de;kıvamı çok koyu değil,çok da sıvı olmayan bir hali var.Mor rengi seven biri olarak aşık mor-lila arası rengine bayıldım.Köpürmesi,cildimi nemlendirmesi ve kokusunun uzun süre dayanması yönünden sevdiğim bir ürün oldu.

Severek kullandığım bu vücut şampuanını eczanelerde rahatlıkla bulabilirsiniz.Ban denemem için gönderen DERMADOLİN FİRMASINA VE YETKİLİLERİNE çok teşekkür ederim.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok: