19 Haziran 2015 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 111:WATSONS FOR MEN DUŞ JELİ

Merhaba herkese
Havalar iyice ısınmaya başladı ve bizde artık terlemeye başladık.Duşlara  akın ediyoruz.Sizde benim gibi suyu ve banyo yapmayı seviyorsanız duş jellerini de sevebilirsiniz. Buğün  size Watsons'dan aldığım ve normalde erkekler için olan ama benim mentollü erkek kokularını sevdiğimden kullandığım çok fresh bir duş jelinden bahsedeceğim.Umarın yazım hoşunuza gider.
WATSONS FOR MEN DUŞ JELİ 
Bu duş jelinin kabının rengi bile çok güzel.Asıl bir duruşu var.


 Deniz mineralleri ve mentol içeren çok da hoş kokan bir duş jeli.Çok güzel köpürüyor ve güzel temizliyor.Kokusunda son derece kalıcı.Durulanması da güzel.Cildi kurutmuyor.


Çok güzel mavi bir rengi var.Yazın bazı kokular bayarken bu koku insanın içini açıyor.Duş jeli 300 ML ve 12 ay kullanım ömrü var.Watsons'da bulabileceğiniz ürün genelde indirimlere giriyor ve 2-2,5 TL aradı bir fiyata satılıyor.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım memnun kalmışsınızdır.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: