16 Haziran 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 110:RİVAL DE LOOP NATURAL TOUCH CONCELER

Merhaba herkese
Biliyorsunuz çok fazla ten makyajı yapmıyorum ama artık makyaj yapmasam da bir tane kapatıcı uyguluyorum göz altlarıma.Malum kansız bir insanım ve göz altlarım da da bundan kaynaklanan bir morluk sorunu var.O durumu olabildiğinizce az belli eden ama göz altlarımdaki mimik çizğilerime dolmayan hafif yapılı kapatıcı bulmak oldukça zor.Ben şimdilik buldum sanıyorum ve çok da memnunum.Rengi keşke bir tık daha açık olanı alsaymışım.





Ürünü Rossmann magazalarından bulabilirsiniz.Zaten RİVAL DE LOOP markası da Rossmann'a özel bir marka.Ürünün adı;natural touch conceler yani vaadi de dogal yapıda olması.Ürün gerçekten de çok dogal ve ince yapılı.


Ürünün 3 rengi var.Bende ki 03 rengi ve kendisi en koyu renk.Bana da göz altım da 1 tona falan koyu ama çok da sorun oluşturmuyor.Sarı alt tonlu bir ürün.Ama sanırım tüm kapatıcıları bu serinin sarı alt tonlu.Benim cildim sarı alt tonlu olduğu için sorun oluşturmuyor ama pembe alt tonluysanız diğer kapatıcılarına göz atın derim.,Ürünün fırça/sap şeklinde bir aplikatörü var ki bu kullanım açısından hem daha hijyenik hem de daha pratik.Ürünü hem kapatıcı olarak hem de far bazı olarak acelem olduğunda uygulamışlığım  var ki far bazı olarak da işe yarıyor.Ben çok memnun kaldım.Benim için çok işlevsel bir ürün oldu.




Rengi bu şekilde.Sağ tarafta da dağıtılmış hali var.Kısa sürede cilde oturuyor ve ciltle bütünleşiyor.Çizgilere dolma yapmıyor.(çok uzun süre durursa hafif)Kaybolmuyor ve akmıyor.Çok sevdim.Bitince 2 numarasını alıcağım. Normal hali sanırım 11-12 TL olan bu ürünü indirimde 7-8 TL fiyata alabilirsiniz ki bu fiyata değer.

Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Kısaca rengi 1 ton kadar koyu gelse de severek kullandığım ve ince yapılı benim için yeterli kapatıcılıkta çok dogal bir kapatıcı.Çok memnun olduğum bu ürün benden 5 üzerinden  4,9 puan aldı ve renginin koyu olmasına bile çok takılmadım.
Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Bu yazı daha önce BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR platformunda yayınlandı.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw


Hiç yorum yok: