11 Haziran 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 108:CERADOLİN NEMLENDİRİCİ LOSYON (HİDRO)

Merhaba herkese
body care
CERADOLİN NEMLENDİRİCİ LOSYON (HİDRO)
Bahar geldi hoş geldi.Elbiseler etekler dolaplardan çıktı.Tabi onları giyebilmek için güzel de bacakların olması lazım o ayrı :) benim çok kuru bir cildim var ve son zamanlarda mevsim geçişinden iyice kurudu cildim.Bu kuruluğu almak için çok fazla krem/losyon denedim ve bu ürünü diğerlerinden daha başarılı ve etkili buldum.Bu nedenle de benim gibi kuru bir cilde sahip olan bireyler için bu yazıyı yazmaya karar verdim.





Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon

Derinin hiç bir sorunu olmasa bile, var olan dengesini korumak ve dış etkenlerin neden olacağı hasarı önlemek için, seramid vebitkisel hyaluronik asit içeren nemlendiricilerin kullanılması önerilir.
Paraben içermeyen koruyucu kullanılmıştır. Üre içermez.
Parfümsüz, 200 ml. - 500ml.
Kullanım alanları:
  • Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.
İçeriği:
  • Seramid
  • Bitkisel Hiyaluronik Asit
  • Skualene
  • E Vitamini
  • Gliserin
  • Doğal shea yağı
  • Çift Bariyer Madde
  • Su Bazlı losyon
Not: Ceradolin losyon ve kremler çift bariyer maddeli olması nedeniyle cilt üzerinde (epidermis tabakasında) daha güçlü bir koruyucu örtü sağladığından, deriyi daha uzun süre nemli tutar. Bu nedenle de fiyat avantajının yanı sıra, kullanım dozu bakımından da ekonomiktirler. Gün içinde diğer nemlendiricilere oranla daha az sayıda sürülerek, daha uzun süre nemlilik sağlarlar.

Bunlara ek olarak bende ;ürünün uzun süre nemli tuttuğunu söylemeliyim.Benim özellikle bacaklarım çok kuru ve pul pul dökülüyor.Bu ürünü haftada 2 defa kullanıyorum ve  pul pul dökülmeler bitti ve artık yavaş yavaş nemli bir cilt haline almaya başladı bacaklarım.





Nemlendiriciye bayıldım.Hoş bir dokusu var.Dogal içerikli olması ve su bazlı olmasına bayıldım.Shea yajı da içeren bir nemlendirici.Shea yagı kil köklerini beslenmeden cildi nemlendiren tek yagmış diye biliyorum.Gerçekten de çok kısa sürede çok güzel bir nem veriyor.




Çok az bir miktarı yeterli geliyor nemlendirmede.(ben resimde aldığım miktarla tüm kolumu nemlendiriyorum )Nemlendirme sonrası cildim kadife gibi yumuşacık oluyor ve çok kısa sürede emiliyor.Severek kullandığım bu ürünü deneme fırsatı verdiği için DERMADOLİN FİRMASI VE YETKİLİLERİNE çok teşekkür ederim.
NOT:ÇEKİLİŞİME KATILMADIYSANIZ BURADAN KATILABİLİRSİNİZ
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: