1 Haziran 2015 Pazartesi

SÜPRİZ BİR PAKET BALMOZON'DAN TEŞEKKÜRLER BALMOZON

Herkese merhaba
SÜPRİZ BİR PAKET BALMOZON'DAN TEŞEKKÜRLER BALMOZON
Bugün size ban birkaç gün önce gelen ve geldiğinden beri de sürekli elimde olan bir üründen bahsedeceğim.Ürünü denemem için gönderen BALMOZON firmasına ve yetkililerine çok teşekkür ederim.





Ürün kırılmasın diye özenle balonlu poşetle sarılmıştı.İlk defa bu kadar özenle hazırlanmış bir paket aldım.Ürünü içinden çıkardıktan sonra poşetin hali.Kaç kat sarılmış siz düşünün.(o balonlar resimden sonra tek tek özenle patlatıldı )


Cam şişede ve pompalı bir ambalajı var.Bu kullanımı açısından kolaylık saglıyor ve çok da güzel görünüyor.


Balmozon ozonlanmış zeytinyagının çeşitli kullanım alanları var.Ben bu tarz çok amaçlı ürünleri çok seviyorum.Ben şimdilik tırnak etlerimi yumuşatmak için ve elimdeki siğil için kulladım.Ürünün diğer kullanım alanlarında da denedikten sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: