12 Mayıs 2015 Salı

MAKYAJ KOLEKSİYONUM PART 4:GÖZ KALEMİ,MASKARA,EYELİNER

Merhaba herkese
Buğün size uzun zamandır ara verdiğim makyaj koleksiyonum serisinden bir yazı yazacağım.Bu yazımda göz kalemlerim,maskaralarım ve eyelinerlarımdan bahsedeceğim.Eskiden daha fazla göz kalemim varken şimdi daha çok far kullanıyorum ve artık sertleşen ve renk vermeyen kalemlerimden kurtuluyorum.Hadi bakalım nelerim varmış;
MAKYAJ KOLEKSİYONUM PART 4:GÖZ KALEMİ,MASKARA,EYELİNER
Göz kalemlerimi aslanlı kupanın içinde tutuyorum.Eski ev arkadaşımında o gidince ve tutma yerinin ucu kırılınca ben de alıp kalemlik yaptım.
  1. GÖZ KALEMLERİM:Genelde Flormar,Gabrini ve Golden Rose markalarının kullanıyorum 4 adet de kalem varım.Kalemlerin resmini çekmeyi unutmuşum ama videoda görürsünüz videosunu çekmiştim.
  2. EYELİNER: Buna Dipliner deniliyor sanırım bilmiyorum. Ebaydan almıştım.Suya dayanıksız ama elimin alışması için sapı çok güzel.
  3. JEL EYELİNER:Bu üründe Ebaydan alındı.Sürümü,rengi çok güzel.Buda suya dayanıksız.Elim alışana kadar kullanacağım sonra da başka bir jel eyeliner alacağım.
  4. AVON SUPER CURLACİOUS MASKARA:Çok sevdiğim için bir katalogdan 10 tane almıştım.Hediye ettim,çekilişlerde verdim.Bu sonuncusu kullanmaya kıyamıyorum.
  5. Essence Lash Princess mascara:Bu ürünü bayram indiriminde almıştım.Bir tanesi eyelinerlı setti.Diğeri ise tek.Seti çekilişte vermiştim.Bu üründe bana kaldı.Henüz kullanmadım ama güzel olduğunu duydum.
  6. ESSENCE GET BİG LASHES MASKARA:
  7. ESSENCE GET BİG LASHES WATERPROFF MASKARA:Şu anda bunu kullanıyorum ve çok da memnunum.

Benim göz kalemi ,rimel ve eyelinerlarım bu şekildeydi.Umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

3 yorum:

Güzellik Meselesi dedi ki...

:D çek canım çek video :) iyi oluyo böyle güle güle kullan bana da beklerim :)

Pembe Dünyam dedi ki...

güzel bi bilgilendirme olmus bende bloguma bekliyorum canım :)

meryem dedi ki...

Merhaba
Blogunuzu yeni keşfettim.Bana da beklerim
www.meryyildiz.blogspot.com.tr