20 Mayıs 2015 Çarşamba

GÜNÜN OJESİ 7:FLORMAR 427 VE FLORMAR 003 BİRLİKTELİĞİ

Merhaba herkese buğün size KIZSAL ŞEYLER adlı güzel mi güzel blog da konuk yazar olarak yazdığım bir yazıyı yayınlayacağım.Yaklaşık  2 hafta kadar  önce sevgili arkadaşımın bloguna konuk olmuştum  ve yorumlardan yazının çok sevildiğini anladım.Okumayan vardır diye bir de kendi blogum da yayınlamak istedim.Yazıyı ilk yerinden yani KIZSAL ŞEYLER blogundan okumayı ve blogu göz atmayı unutmayın.(buradan ulaşabilirsiniz ) Eline emegine saglık arkadaşım.


MERHABA HERKESE
Ben evin tek kızı mona.Genç bir hemşire ve ögretmen adayıyım.Yaklaşık bir senedir de blog yazıyorum.Blogumun yanında acemice videolarımı paylaştığım bir Youtube kanalım var.İlk defa bir bloga konuk yazar oluyorum ve bu konuda çok heyecanlıyım.Bana bu fırsatı verdiği için de sevgili arkadaşıma çok teşekkür ederim.Umarım hoşunuza giden bir yazı olur.
Oje sürmeyi sevsemde almayı daha çok seviyorum.Ve bu konuda artık kendimi engelliyorum.Ama zor,gerçekten çok zor.Haftada 4 gün oje sürüyorum ve 2 kez renk değiştiriyorum. Buğün de size son zamanlarda sık sık kullandığım ve bayıldığım 2 ojeden daha dogrusu bir kombinden bahsedeceğim.Umarım hoşunuza gider.
FLORMAR 427 VE FLORMAR 003 BİRLİKTELİĞİ
Ben bu ikilisi çok severek kullandım ve size de tavsiye ederim.Genelde kısa tırnaklarda koyu renk oje hoş durmazken bu ikili gayet hoş duruyor.
Şimdi ojeleri ayrı ayrı inceleyelim.

FLORMAR 427 

FLORMAR 427 

FLORMAR 427 
Flormar'ın bu ojesi standart seriden;artık ad taktıkları içinde adı da var.Renk soğuk alt tondu;gri-mor arası bir renk ama çok değişik ve güzel duruyor.Bu tarz bir renk başka ojelerde görmedim.2 katta kendi rengini veriyor ve kuruması da orta seviyede.Elimi 4.gün resimlerini çektim.Bu kadar tutmamın sebebi ise yazı yazacak olmamdı.Hiç bir soyulma vb yapmadı bende.Elimle bulaşık vb yıkamama ragmen gerisini siz düşünün.Altına baz olarak Kalyon'un tırnak sertleştiricisini sürdüm.Onu sürmesek de tırnaga renk vermiyor,sarartma yada boyama yapmıyor.Bu tarz ve dayanıklı bir oje arıyorsanız göz atın derim.Genelde Flormar;3 TL gibi bir fiyat satılıyor.Oje açıldıktan sonra 18 ay açılmadan da 5 yıl gibi uzun bir ömrü olan bir oje.Şişede bu tarihleri belirtmelerini ben çok seviyorum.

FLORMAR PLUS QUARTZ 003 

             FLORMAR PLUS QUARTZ 003 


            FLORMAR PLUS QUARTZ 003 

Flormar'ın bu plus quartz serisinden sahip olduğum tek oje bu.Daha önce yaşadığım QUİCK DRY sorunu nedeniyle her seriden önce bir oje alıp deniyorum ki sıkıntı yaşamayayım.Ama bu seriyi çok sevdim.Kısa sürede kuruyorlar.Hem bu ojesini hem de eflatun renkli bir ojesini deneme fırsatı buldum ve kuruma süreleri,renk vermeleri harika.Bu seride 3 TL fiyata satılıyor ki buna değerler.Bendeki Gliter touch adlı bir şeffaf simli oje/topcoat .Çoğunlukla ojenin 2 günü ve ya uzun süre aynı ojeyi kullanmışsam diğer günler renk değişsin diye kullanıyorum.İçindeki simlerin dağılımı çok güzel.Tek başına da uyguladım ve sevdim.Genelde bu tarz ojeler kısa sürede çıkmaz ama bu kısa sürede çıkıyor(diğerlerine göre).Bunun da kullanım ömrü 18 ay. Genelde Flormar ojeler kısa sürede bozulmuyor.Benim 5 senedir kullandığım ve ne rengi ne de kokusu değişmiş ojem var.Halada severek kullanıyorum.
FLORMAR 427 VE FLORMAR 003 BİRLİKTELİĞİ
Her iki ojeyi de site şiddetle tavsiye ederim.Ojelerin fırçaları normal fırça boyutunda ve kalınlığında.İz bırakmıyorlar tırnakta ve sürümü son derece kolay.
FLORMAR 427 VE FLORMAR 003 BİRLİKTELİĞİ
İki ojenin birlikteliği bu şekilde.Umarım sevmişsinizdir.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı. Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

çok güzel renk uyumu:)