11 Mayıs 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 99:THALIA KOZMETİK PİRİNÇ SABUNU

Herkese merhaba
Bir  süredir sürekli sabun kullanıyorum ve sabun kullanmayı özlemişim onu farkettim. Buğün de size severek kullandığım ve bitirdiğim cilt beyazlatma özelliği olan bir sabundan bahsedeceğim.
THALIA KOZMETİK PİRİNÇ SABUNU
Pirincin beyazlatma özelliği herkes tarafından bilinen bir gerçek.Özellikle uzak doğulu bayanların kafalarına taktığı bir durum cilt beyazlatma.Ben de özellikle yazın pirinç maskesi vb yapıyorum ama bunun tüm nedeni bronzlaşmanın bana yakışmaması ve rengimin hafif açılmasını istemem yoksa normal sarı alt tonlu çok açık olmayan cilt tonumla mutluyum.Yanaklarımdaki elma durumunu düzeltecek ürün varsa alırım o ayrı tabı.(domatesim bazen )
Bu sabunu da yüzüm beyazlatmasa da ışıldasın diye kullandım ve tester boy olduğu için de kısa sürede bitirdim.Şimdi olumlu ve olumsuz özelliklerine gelelim.




Tester boy olmasına ragmen yaklaşık 3 hafta falan kullandım.İnanılmaz güzel kokuyor .Koku tarifim iyi değil malumunuz ama buna bayıldım.Bir süre kullanmayıp banyo da bile tuttum sonra da meraktan kullandım.Çok güzel kokuyor ve inanılmaz kalıcı bir kokusu var.Hafif bir koku ama buram buram hissediliyor.
OLUMLU YÖNLERİ

  • Kesinlikle kokusu bir numarada yer alıyor
  • Cildi güzel temizliyor ama kurutup germiyor
  • Kısa sürede köpürüyor ben sabahları kullandım.Temizleme pedini köpürtüp öyle uyguladım.
  • Cilde bir ışıltı veriyor bir parlaklık geliyor.
  • Yaglandırmadı ama kurutmadı da
  • Dogal ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir makanın ürünü.
OLUMSUZ ÖZELLİĞİ
  • Cildimi beyazlatmadı yada hafif cilt lekelerimin de renklerimi açmadı.
  • Yagalanmayı engellemedi.
  • Siyah nokta vb temizlik  konusunda etkili değil ama normal bir temizleyici olabilir.
  • Bulunması zor ben sadece internet sitelerinden bulabilirsiniz diye buldum.Satılan yer varsa  bana da haber verin.
Ürünle ilğili yorumlarım bu şekilde genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Bu ürünle beni tanıştıran ve deneme fırsatı veren THALIA KOZMETİK firmasına ve yetkililerine çok teşekkür ederim.

Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

3 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Ben bir aktarda gördüm bu markayı aktarlara bak canım :)

lokalipta dedi ki...

Bu ürünü de merak ediyordum güzel yorumlamışsınız..
Sevgilerimle:)

Adsız dedi ki...

Cosmohomeda var