8 Mayıs 2015 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 98:COLGETE 2'Sİ 1 ARADA SIVI DİŞ MACUNU+ BİRAZ SOHBET

Merhaba canlarım
Yeni bir yazıyla karşınızdayım.Bu yazımda size bir diş macunundan bahsedeceğim. Agız bakımı benim için zor  bir durum.Bir dişim doktorumun hatalı kanal tedavisi sebebiyle kaybedildi.Bu aralar başarılı bir implat yapacak hekim arıyorum.Bir azı ve bir köpek dişi yapacak hekim bulak zor siz implant tedavisi oldunuz mu?
Neyse gelelim diş macununa :)
COLGETE 2'Sİ 1 ARADA SIVI DİŞ MACUNU
Sıvı diş macunu,jel ve köpük diş macunları çıkalı çok oldu ama ben tüp dışındakileri kullanmıyordum.Bu ürünü görüp denemek istedim. Colgate markasına da sevip güveniyorum ne kaybederim ki dedim ve alıp kullandım.
COLGETE 2'Sİ 1 ARADA SIVI DİŞ MACUNU
Ürün dişleri beyazlatmayı,temizlemeyi ve ferah bir nefes kazandırmayı vaat ediyor.Beyazlık dışındakileri de yerine getiriyor.Anlık bir beyazlık kazandırıyor.

Ürün sıvı jel denilen bir yapıda.Bu nedenle de kısa sürede köpürüyor.Ben bu özelliğini çok sevdim.Beyaz bir rengi var ve az bir miktarı temizlemek için yeterli geliyor.Ürün ayrıca 100 ML ve bu da uzun bir süre gitmesini saglıyor.

Ürün açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var ve bu süre de de kesin biter.Ağzı da bu şekilde.Çantada falan dökülme vb yapmaz.Sert bir agzı var açılmaz da o nedenle çanta da rahatlıkla taşınabilir.
Ürün ende hassasiyet vb yapmadı.Temizlemesini sevdim.Güzel köpürüyor.Temizlenmiş hissi veriyor.Ürünün ambalajı da hoşuma gitti.Son kullanma tarihinin olması vb çok güzel.Kısaca bu ürünü sevdim.Bir tane daha çeşiti vardı.Elimde ki diş macunlar vb bitince onu da alıp denemek istiyorum.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazımda görüşmek üzere;
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, Takipteyim :) sizide beklerim Modaland - Modalı Hayatlar