5 Mayıs 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 96:ESSENCE GEL TİNT 02:HOT RED

Merhaba güzellikler
Buğün size sn zamanlarda sürekli elimin gittiği bir dudak ürününden bahsedeceğim.Makyajda rujları seviyorum.Genel de de kırmızının alt tonları ve pembenin kırmızıya çalan tonları favorim.Açık pembe vb renkler benim gibi koyu alt tonlu dudaklarda güzel durmuyor ayrıca dudaklarımdaki renk farklılıkları da pembe tonlarında ki kimi rujda çok belli oluyor.Bu nedenle de daha koyu ama çok da koyu olmayan dudak ürünlerini tercih ediyorum.




Bu seri biraz geç bulduğum bir seri.Ne zaman bitti bilmiyorum.Bilmeyeniniz kaldıysa söyleyeyim artık REAL marketler de Essence markasının eski serileri satılıyor.Bende tesadüf eseri gittiğim de bu tintleri buldum.Bende 01 HOT RED ve 02 DARK RED olanları var. Buğün sizlere 01 HOT RED olan gel tinti tanıtacağım.


İlk olarak gel tint ne demek ondan bahsedeceğim.Gel tint, dudak ve yanak renklendiricisi olarak kullanabileceğimiz bir  ürün. The balm;body shop da da bu tarz ürünler olduğunu biliyorum.Sanırım ESSENCE 'de bu ürünlerini 2014 başında çıkardı.Ben stant da görmedim ama eski bir seri olduğunu biliyorum.Ürünü sevdim.Yanakta denemedim ama dudakta dogal ve yapış yapış olmayan bir his bırakıyor.Meyveli (çilekli) bir kokusu ve tadı var.Beni rahatsız etmiyor.Simli değil ,çok da ıslak ıslak durmuyor.Rengini yeme-içme durumuna göre 3 sat falan taze tutuyor.Dudak çizgilerine çok dolmuyor ama ruj gibi de kapatıcı değil.Tek başına da ruj üzerine  de kullanılabilir.Fırçası resimlerdeki gibi kullanımı kolay.Küçük bir ürün.Çantaya at çık.Altı ayda kullanım ömrü var.




Ürünün rengi bu şekilde. Sağdakinde az bir ürünü dagıttım ve hafif bir allık tarzı ürün elde ettim.Dediğim gibi ben sadece dudakta uyguluyorum ama  yanakta da özellikle koyu olan renklerin daha başarılı olacagını düşünüyorum.Aldığımdan beri severek kullandığım bu ürünü size öneririm.Umarım bulursunuz.Normal hali de 8 TL fiyata satılan bu ürünü ben 2 TL fiyata almıştım ve aldığımdan beri de elimden düşmez oldu.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazımda görüşünce ye kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Güzellik Meselesi dedi ki...

Keşke dudakta swtchlasaydın merak ettim bak şimdi güle güle kullan canım :)