27 Mayıs 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 104:ESSENCE GEL TİNT (02 DARK RED)

Merhaba herkese
Buğün size severek kullandığım ve daha önce de başka bir renginin yazısını yazdığım Essence markasının gel tintlerinden 02 DARK RED olanın yazısını yazacagım. Bu ürünü de en az ilki kakar çok sevdim.







Ürün hem yanaklarda kullanım için hem de dudaklarda kullanım için uygun.Ben genelde dudaklarım da uyguluyorum ve çok da seviyorum.Küçük bir ürün ve altı ayda kullanım ömrü var.


Ürünün fırçası diğeriyle aynı yanı bir tarafı ince diğer tarafı kalın.Bu sayede daha kolay uygulama saglıyor. Kokusu vişne gibi meyveli ve şekerli.Tadı da aynı şekerli reçel gibi.Bu beni rahatsız etmiyor ama sevmeyeniniz olabilir.Dudak çizgilerine dolma yapıyor ama tamamen de örtücülük sağlamıyor ruj gibi.Yapış yapış olmaması ve simli olamaması en sevdiğim özelliği.Dudağa sürdükten sonra rengini 3 saate kadar(yeme -içme durumuna göre değişit) yapısını (ıslak duruşunu da) 1 saate kadar koruyor.
ESSENCE GEL TİNT (02 DARK  RED)
Ürünün rengi bu şekilde.Şişesinde durduğu kadar koyu değil.Günlük kullanımda ideal.Eski seri bir ürün olduğu için Gratis,Rossmann'da ki sepetlerde yada Real marketler de ki sepetlerde bulabilirsiniz.(belki )Normal fiyatı 8 TL alan bu ürün kullanım alanının genişliği nedeniyle alınıp denenmesi gereken bir ürün bence.Benim severek kullandığım  bu ürünü dize tavsiye ederim.
Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

5 yorum:

Pembe Dünyam dedi ki...

yazı için teşekkürler ben de bloğuma beklerim :)

Kızsal Şeyler dedi ki...

Denenecekler listeme yazdım gitti :) teşekkürler paylaşımın için canım ♥

makyajliyorum dedi ki...

Kozmetik bloglarına bayılıyorum ve takipteyim :) benimde bir blogum var sizide beklerim.

www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

Güzellik Meselesi dedi ki...

Glosslarda simi bende hiç sevmiyorum güle güle kullan canım :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Paylaşım için çok teşekkürler...