18 Mayıs 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 101:ELİDOR DÖKÜLME KARŞITI SAÇ KREMİ

Merhaba herkese
Buğün size son zamanlarda kullandığım ve neredeyse bitirdiğim bir saç kreminden bahsedeceğim.Ben bu ürünü ayrı olarak aldım ama kofre olarak da satılıyor.
Bildiğiniz gibi ben son 3-4 aydır saç kremi yerine Watsons'ın süt proteini içeren maskesini kullanıyordum.Ancak o ürünü indirimde bulamadığım için ve bu kremin de şampuanını kullandığım için bu ürünü almak istedim.Buğün de sizlere yorumunu yapıyorum.Umarım hoşunuza giden bir yazı olur.
ELİDOR DÖKÜLME KARŞITI SAÇ KREMİ
Saç dökümelerine karşı olan bir saç kremi.Ben şampuanıyla beraber kullanınca dökülmem azaldı ama bunu tek başına kullanınca azalır mı bilmem.




Ürünün saç dökülmelerinde ki etkisini bilemem ama orta halli bir saç açtı,dökmedi,agırlaştırmadı,kokusu da güzeldi.Yani sevdim.Diğer Elidor kremler gibiydi.




Dediğim gibi tarama,yumuşaklık dışında ki özellikler için set olarak kullanılması lazım.200 ML boyutu var ve 12 ay kullanım ömrü var.Ben bu ürünü kuaför malzemeleri satan bir yerden  3tl fiyata aldım.Tekrar gidersem tekrar alırım.
Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: