14 Mayıs 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 100:KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİSİ

Merhaba canlarım.
Bugünü yazım biraz özel;bu yazı  ürün yorumlama yazılarımda ki 100. yazım.Bildiğiniz gibi bloglar da genelde ürün yorumlama yazıları olur .Benim blogum da da ürün yorumlama yazıları çok yer kaplıyor.Ürün yorumlama yazıları yazmayı da okumayı da çok seviyorum,o nedenle de çok sık yer veriyorum..Yazdığım yazılarda objektif olmaya özen gösteriyorum.Gelen hediyeleri de hem geldikleri zaman hem de ürünü yazarken belirtiyorum mutlaka.(Yani hediye olan bir ürünü aldım diyen bazı şahıslardan değilim)
Bir ürünü de yazmadan önce en az 21 gün düzenli deniyorum.(Cildimiz kendisini 21 günde yeniliyormuş etkisini anlamak için en az bu kadar süre denemek lazımmış yabancı bloglar da okumuştum ve çok da mantıklı gelmişti)Tüm bunlara ragmen 100, yazıma geldim artık gerisi de en yakın zamanda gelir ve 1000. yazımı da  beraber yazarız.

Bu güzel haber ve sohbetten sonra gelelim bugünkü ürünümüze;
KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİSİ
Ürün bu şekilde.Normal ojeler gibi gözükse aslında bir bakım ürünü ve de karton bir kutu içinde yani ambalajlı olarak satın alınıyor..Ben ürünü yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum ve son derece de memnunum.

 Ürünü hafta da 2-3 kez uygulamamız yeterli.Ben bu ürünü genelde oje altına baz olarak uyguluyorum ve çok da memnun kalıyorum. Tırnagı sertleştiriyor mu bence evet ama daha çok kısa sürede tırnağı uzatıyor ve kırık olan kısmı kesip kurtulmamızı sağlıyor.Tırnakları sertleştirmesi ise koruduğu için zarar görmesini engellemesinden kaynaklanıyor.Bu ürün benim Kalyon markasından aldığım ilk ürün çok sevdiğim için diğer ürünlerini de denemek istiyorum.Elimdeki  ojeler azalır  azalmaz (nasıl olacak sa her ğün çoğalıyorlar) kalyonun  ojelerini  de denemek  istiyorum.bana önereceğiniz bir renk var mı siz kullandınız mı daha önce kalyon ojeleri?
Ürünün şişesinde son kullanma tarihinin de olması bence çok güzel düşünülmüş bir özellik.Ben sürekli uyguladığım için sıkıntı yok ama unutulursa son kullanma tarihini bilmek önemli.


Ürün görüldüğü gibi süt beyazı/kırık beyaz gibi bir renkte ama  tırnaga sürdüğümüz de renk vermiyor.Fırçası normal bir fırça olmasına ragmen hakimiyeti ve sürümü kolay.Ürünü tırnaga sürdüğümüzde parlatıcı gibi bir parlaklık veriyor.Yani tek başına da rahat bir kullanımı var.Oje altında renk vermemesi ve ojenin rengini değiştirmemesi ise bazlar da ki en önemli özellik bence ve bu üründe  renk sıkıntısına  neden olmuyor.Kısa sürede kuruyor.

Ben bu ürünü sevdim.Elimdeki ürün bitince başka bir bakım ürünü denemek istediğim için bu ürünü almam ama bu ürünü sevdim.Ürün bende 5 üzerinden 4 aldı.Markanın ojelerini de merak ediyorum ve mümkün olduğunca  en yakın zamanda onları da denemek istiyorum.,
Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın be takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8l

2 yorum:

beyaz meleğim dedi ki...

Tırnak bakımıyla ilgili her ürüne karşı zaafım var bugünde mutlaka alıcam bu ürünü çok merak ettim canım açıklama çok güzel olmuş tskler...Bu markanın bordo ojesini kullanmıştım numarasını hatırlamıyorum ama gayet güzeldi tavsiye ederim ....

www.filmgundemi.com dedi ki...

Merhaba bu ürünü kullandım ve tavsiye ederim. İlk kullandığımda sene 90 ların sonlarıydı. Kolay bulamadığımızı hatırlıyorum. Kaliteli bir ürün. Çabuk kuruyor. Diğer özelliklerini de yazmışsınız zaten... Hayırlı geceler:)