30 Nisan 2015 Perşembe

KÜÇÜK BİR TANIŞMA PAKETİ RİTUEL DE BEAUTE'DEN(TEŞEKKÜRLER RİTUEL DE BEAUTE )




Merhaba herkese
Buğün size bir kaç gün önce bana gelen küçük bir paketten bahsedeceğim.Daha önce de ürünlerini kullanıp memnun kaldığım RİTUEL DE BEAUTE firmasına hediyeleri için teşekkür ederim.
İlerleyen dönemlerde sırayla ürünlerle ilgili ayrıntılı yorumlarımı sizlerle paylaşacağım,ama şimdilik ilk  olarak hediyelerim nelermiş onlara bakalım isterseniz;

KÜÇÜK BİR TANIŞMA PAKETİ RİTUEL DE BEAUTE
Kutunun içinden çıkan ürünler bu şekildeydi.Şimdi tek  tek incelersek;
 RİTUEL DE BEAUTE ISITICI BAND
KÜÇÜK BİR TANIŞMA PAKETİ RİTUEL DE BEAUTE
1:RİTUEL DE BEAUTE ÖZEL GÜNLER İÇİN ISITICI BAND:Bu bandlardan daha önce kullanıp memnun kalmıştım.Fiyatına göre performansı harika.İçinde 2 adet var ve kutudan 2 tane çıktı.
KÜÇÜK BİR TANIŞMA PAKETİ RİTUEL DE BEAUTE
2: RİTUEL DE BEAUTE BURUN BANDI:Özellikle yaz kış gri olan ve burnu tıkandığı içinde uyuyamayan uyuyamadığı içinde başı agrıyan biri olarak bu bantların o dönemlerde beni rahatlatacağını düşünüyorum ama kısa zamanda kullanacağıma inanıyorum(malum bahar nezlesi mevsimi)

3:RİTUEL DE BEAUTE DİŞ TEMİZLEMEYE YARDIMCI PRATİK MENDİL:En çok da merak ettiğim ürün bu oldu.Henüz denemedim ama staj-okul-sınav maratonun da sabah 7,5 akşam 22,30 arası dışarıda olduğum için bu aralar seve seve kullanıp yorumumu sizlerle paylaşacağım

Bu güzel ürünleri için RİTUEL DE BEAUTE markasına çok teşekkür ederim.Ürünleri denedikçe sizlerle paylaşacağım.


2 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

güzel gülerde kullan tatlım muhteşem bir paket:)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan...