29 Nisan 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 93:ROSENSE GÜL VE KAYISI ÇEKİRDEK ÖZLÜ PEELİNG

Merhaba herkese
Bildiğiniz gibi(takipçimseniz bilirsiniz takipçim değilseniz takip edin lütfen) son zamanlarda bir peeling arıyordum.Neutrogena'nın yeşil olan parlama karşıtı peelingini hiç ama hiç sevmemiştim.Ona ragmen bitirmiştim.Yeni bir peeling ararken elimdeki Garnier'i peeling olarak kullanıyordum.Rosense firması denemem için bana tester dolu göndermişti,bir kutunun içinden bu peeling çıkınca hem  de 76 adet baya bir sevindim.Elifcan da bu peelingi çok sevdiğini söylemişti.(Elifcan Gürocak youtuber)Ben de denemek istiyordum ama bulamamıştım.Kutudan çıkınca çok sevindim.
Ürünler bu şekilde 76 adet tester. Ben bu yazıyı yazmadan 10 tane kullandım.Her bir tester 5 ml ve normal boy bir üründe 75 ml olunca artık yazı yazabilirim diye düşündüm.
Bu tarz yazılar için ürünü iyice bir kullanmak gerekiyor bence.Bu şekilde daha gerçekçi şeyler ortaya çıkıyor.
ROSENSE GÜL  VE KAYISI ÇEKİRDEK ÖZLÜ  PEELİNG
Peelingin içinde gül ve papatya özleri ayrıca kayısı çekirdeği partikülleri yer alıyor.Normalde peelingleri istediğimiz vakit yaparken bu peeling banyo sırasında yapılmasını öneriyor.
ROSENSE GÜL  VE KAYISI ÇEKİRDEK ÖZLÜ  PEELİNG
Banyo d uygulamak son derece mantıklı.Ürün çok tok yapı da.İlk uygularken sanki yag sürüyormuşsunuz gibi ama bu yag çok güzel kokuyor ve içinde çok mikro taneler var.İlk uyguladığım da tamam bunu nasıl arındıracağım dedim ama inanılmaz kolay arınıyor ve gıcır gıcır oluyor teniniz.Ben Rosense markasının bu gıcır gıcır his vermesini ama bu hissi verirken de cildi kurutmamasını çok sevdim.
ROSENSE GÜL  VE KAYISI ÇEKİRDEK ÖZLÜ  PEELİNG
İçeriği de bu şekilde. Testerlar bitince tam boyunu alabilirim. Ürünü çok sevdim.Gerçekten içe yarıyor ve micro partiküllerle en küçük yerleri bile temizleyebiliyor.Cildi kurutmuyor aksi hoş bir yumuşaklık ve nem hissi veriyor.Kokusu da muhteşem.Bana bu güzel ürünü deneme fırsatı veren Rosense firmasına çok teşekkür ederim.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: