28 Nisan 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 92:DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ ŞAMPUANI

 Merhaba  herkese
Bir süredir yeni bir şampuan arayışındayım.Bu nedenle de ev şampuan doldu resmen.Ben de denedikçe sizlerle fikirlerimi paylaşıyorum.
Buğün size bahsedeceğim ürünü keşke güzel diyebilsem  ne kadar çok isterdim anlatamam ama ne yazık ki biz hiç ama hiç iyi anlaşamadık biz bu ürünle.
DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ ŞAMPUANI
Bu şampuanı ilk çıktığı zaman büyük ümitlerle aramıştım.Geçen yerel bir markette dolaşırken tarakla birlikte 10 TL fiyata görünce hemen kaptım bir tane.İlk kullandığım da  anladım bana uygun olmadığını ama 1 hafta üşenmeden kullandım ama yok alışamadık biz birbirimize.

Besleyici bakım diyor ama saçı o kadar agırlaştırıyor ve üzerine yapışıyor ki nasıl beslediği tartışılır.Temizlemeyi bir kenara bırakın agırlaştırmaktan ve saçı bir birine yapıştırmaktan başka içe yaramıyor.Saçımın bebek tüyü dediğimiz kısımlarını ise inanılmaz elektriklendirdi.Tamam kuru saçlar için ama bu kadar agır bir yaglı hissi vermemesi gerekiyordur herhalde.Saç dibim yaglı kabul ama uçları kuru bu şampuan banyodan sonra saçlarıma yag sürmüşsün gibi yapıyor ve bu etki gitmit
yor.Saçım aşağı aşağı çekiliyor resmen.Saç diplerim acıyor.
DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ ŞAMPUANI
Ultra hafif yaglar ibaresi tamamen yalan.Çok agır geliyor ve temizlenmiş hissi elde edemiyorsunuz.Tüm saçınızı ve saç dibinizi resmen yag kaplıyor.
DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ ŞAMPUANI
Kokusu ne kadar da güzel olsa hem kıvamı hem de etkisi nedeniyle benim için bir memnun kalmadığım ürün oldu.
DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ ŞAMPUANI
600 ml devasa boyutuyla ve 12 ay kullanım ömrüyle bu ürünü kardeşime verdim.O ne olursa olsun kullanır ancak ben bu ürünü bir daha almam.Bu ürünle bir kez daha anlaşıldı ki benim Dove ürünleriyle aram iyi değil.Daha önce de bir başka şampuanıyla aynı sorunu yaşamıştık onu da kardeşim kullanıp bitirmişti.
Tüm bunların özeti ben bu ürünü hiç sevmedim.Tekrar alma.Uzun bir süre de Dove ürünü almam herhalde .Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: