22 Nisan 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 90:ALEİN GODLE AVAKADOLU VÜCUT NEMLENDİRİCİSİ

Merhaba güzellikler
Buğün size bir vücut nemlendiricisinden  bahsedeceğim.Eğer benim gibi kuru cildiniz varsa nemlendirici kullanmak kaçınılmaz oluyor. Buğün de size yerel bir markette  gördüğüm ve aldığım ama Migros da da var denilen bir nemlendiriciden bahsedeceğim. Umarım faydalı ve güzel bir yazı olur .
ALEİN GODLE AVAKADOLU VÜCUT NEMLENDİRİCİSİ
Bu ürünü almam da en büyük etken 2 TL olan fiyatıydı ama kullandığım süre zarfında da çok severek kullandım. Avakadolu diyor ama bence o kısım tartışılır tabi.
ALEİN GODLE AVAKADOLU VÜCUT NEMLENDİRİCİSİ

Avakadolu ve E vitamini içeren hoş kokulu bir el ve vücut nemlendiricisi.350 ml boyutu var ve sanırım İsveç markası.(oradan ithal)



Ürün orta yogunlukta ve kısa sürede benim cildimde emiliyor.Verdiği nem ise 1 gün.
 2.gün kol ve bacaklarıma tekrar kremi  sürmem gerekiyor.Kısa sürede emildiği için ve artık yaz da geldiği için bu durum  benim için çok da sorun oluşturmadı.Kısaca uygun fiyatlı orta nemlilikte,kısa sürede emilen hoş kokulu bir vücut kremi arıyorsanız gördüğünüz yerde alın deneyin derim.Benden 5 üzerinden 2,5 alarak 6 da 1'i kalacak şekilde kullanıldı.En yakın zaman da bitenler videom da kendisini göreceksiniz.
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: