5 Mart 2015 Perşembe

GÜNÜN OJESİ 6:GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05

Merhaba herkese
Sizlerle yeni bir oje yazısıyla birlikteyim.Bir süredir bu tarz yazı yazmadığımı fark ettim ve bende son zamanlarda sıklıkla elimin gittiği GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 yazayım dedim.Umarım hoşunuza giden bir yazı olur.
GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 

GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 
Bildiğiniz gibi oje konusunda Golden rose büyük bir atılım yaptı.Çok fazla renge ve seriye sahip oldu.Ben de daha önceden Paris serisinden ve magnetic ojelerinden vardı ama bu seri de insanlar tarafından çok sevilince en çok satılan rengi olan 05 rengini alıp denemeliyim dedim.
GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 
Ojenin rengine diyecek söz yok .Değişik açı ve arka planlarla rengi daha iyi vurgulamak istedim.Eğer beni takip ediyorsanız(etmelisiniz de çok eğlenirsiniz) renk ve koku tanımamalarımın ne kadar harika olduğunu bilirsiniz.:)
GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 
GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 













Bu kadar resim yerli gelmiştir umarım.Şimdi gelelim ojeyle ilğili görüşlerime;

  • yapısı çok koyu geldi.
  • 2 kat sürmek şart.İlk katta tam kapatıcılık sağlamıyor.
  • Çok kalın yapılı bir oje.2 kat sürdüğümüz için de tırnağın üzerinde plastik bir tabaka gibi duruyor.
  • kuruması sıkıntı hemen kurumuyor.Üstüne 2.kat da mecburi olduğu için bir oje için 20 dakika harcaman gerekiyor(zaman israfı)
GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 
Tüm dikkatimle en iyi bu şekilde oluyor benim için.Orta parmakta ki bozulmayı fark edebilirsiniz o kadar dikkat etmeme ragmen anca bu kadar.Kalın  yağılı bir oje olmasına ragmen 2.günün sabahında tabaka tabaka soyuldu.

GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 
Buna ragmen hem fırça yapısını hem de şişesini çok sevdim.Çok fazla ön yargılı olmamak için bu seriden başka bir renk daha deneyeceğim ama şimdilik diğer GOLDEN ROSE  ojelerine kıyasla bu ojeyi hiç sevmedim.
Benim bu ojeyle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle bir hesap ve bakım önerilerin varsa tırnakların daha düzgün ve bakımlı olmalı oldukça taşmış ve kötü bir görüntü olmuş.. emeğine sağlık yine de başarılar dilerim