18 Mart 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 79:WATSONS SÜT PROTEİNLİ SAÇ MASKESİ

MERHABA YENİDEN
Bugün size  bence son zamanların en başarılı maskesiyle tanıştırmak istiyorum.Bilen bilir tabi ama ben ilk defa kullandım ve çok da az kaldı bitirmeme.Çok sevdim.İndirimlerde benim için stoklanacak ürün oldu.Diğer çeşitlerini de almak istiyorum ama sık sık indirime girmiyor maalesef.
Anladığınız üzere yine çenem düştü.Ürüne geçmeden önce burada kullandığım resimleri internetten almak zorunda kaldım benimkiler kırmızıydı ve çok parlamışlardı.(fotoğraf makinesi  sıkıntım devam ediyor)Resimler için sahiplerine teşekkür ederim (kim olduklarını bilmiyorum üzgünüm)

WATSONS SÜT PROTEİNLİ SAÇ MASKESİ
Ürün inanılmaz güzel kokuyor.Pudramsı bir kokusu var ki benim migrenim kokuyla tetiklenir ama ben bu hafif okuya bayıldım.Kesinlikle insanı rahatsız etmiyor.500 ML devasa boyutuyla benim gibi saç kremi olarak kullansanız bile kıvamı nedeniyle 3 -4 ay rahatlıkla yeterli gelir(benim uzun bir saçım var ve hafta da 3 defa kullanıyorum)
Ürünün bir çok çeşidi var ve ben daha önce 2 defa kullanımlık olarak ballısını denemiştim.O da çok güzeldi.
WATSONS SÜT PROTEİNLİ SAÇ MASKESİ
Ürün koyu kıvamlı bir ürün yanı taşırken vb durumlarda dökülme yapmaz.Ürün bitince de kabı hoş bir saklama kabı olur.Ürün agzına kadar dolu bir çekil de elinize ulaşıyor.



















Ütünün yapısı bu şekilde ve ben bu yapısını beğendim.Benim saçımdan kısa sürede durulanıyor.Ben haftada 1 kez maske olarak diğer zamanlarda ise saç kremi olarak kullandım.Bitince ne yaparım  bilmiyorum.Eğer çevrenizde bir Watsons varsa kaçırmayın deneyin derim Normal fiyatı 9,50 TL olması lazım.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı umarım hoşunuza iden ve bilğelendirici bir yazı olmuştur.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Thanks for sharing ! Have a nice week end ! http://valeriesdays.blogspot.fr/