3 Mart 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 76:ESSENCE LONG LASTING RUJ 15 (ADORABLE MATT)

Herkese merhaba
Buğün sizlere çok severek kullandığım bir rujdan bahsedeceğim.Rujları çok seviyorum.Hiç bir makyaj yapmasam da bir ruj yada renkli lip balm mutlaka sürerim.Makyaj malzemelerimin içinde en çok sevdiğim rujlarımdır. Sanırım elimde 10 tane falan ruj var şimdilik. Rujlarım genelde kırmızının bordaya çalan tonları yada gül kurusunun kırmızıya çalan tonları.Koyu pembe almayı yada gül kurusu ruj almayı düşünüyorum. Şeftali tonu rujlar bana yakışmıyor.Koyu bir pembe dudak rengine sahibim.Açık renkli rujları çok sevmiyorum.Orta koyulukta rujlar benim favorilerim ve mat rujları daha çok seviyorum.Şeker pembesi ruju hayatta sürmem dediğim bir ruj rengi bu arada.Renk tarifinde sınır tanımadığımın bir kanıtı da bu anlaşıldığı sanırım.Nude tonlarda 2 adet rujum var.Bu ruju da aldığım da çok sevmiştim.Bence pembe alt tonlu güzel bir nude.
ESSENCE LONG LASTING RUJ 15  (ADORABLE MATT)
Essence markasının rujlarını seviyorum. Long lasting dediği(daha uzun süre kalıcı) bu siyah kapaklı serisinin ben en son 15 numaralı rengini gördüm ve bu ruj da 14 numaralı ruj gibi matt yapıda olduğu için aldım.Benim mat ruj sevgim her türlü mat rujlara bakmamı sağlıyor.Bu da gerçekten mat yapıda çok hoş renkli uzun süre kalıcı bir ruj.

Rengini çok iyi yansıtamadım ama çok güzel bir rengi var.Essence markasının rujlarının en güzel özelliği de rujun üstüne E harfinin kazılmış olması.Rujun daha kaliteli görünmesini sağlıyor.
ESSENCE LONG LASTING RUJ 15  (ADORABLE MATT)

ESSENCE LONG LASTING RUJ 15  (ADORABLE MATT)
Sanırım rengi daha iyi anlaşılmıştır.Çok severek kullanıyorum.2 defa kullandım ve kalıcılıkları güzel.Diğer Essence rujları gibi sürümü de kolay.Ne yazık ki her Essence standın da bu renk ruj yok eğer bulursanız ve mat yapıda pembe alt tonlu bir nude ruj arıyorsanız göz atın derim.8.5 TL gibi de bir fiyatı olması lazım.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı umarım faydalı bir yazı olmuştur sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Serena dedi ki...

Wonderful lipstick
kiss
http://mywonderrfulworld.blogspot.it/2015/03/prom-dress-2015.html