7 Mart 2015 Cumartesi

14 ŞUBAT İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

Merhaba herkese
Biraz geç yazılmış bir yazı ve ğeç çekilmiş bir video ile sizlerleyim. Kusuruma bakmayın.Bu aralar inanılmaz yoğundum ve yaşanan olaylardan dolayı da yeni yazı yazmak istemedim.Daha önceden yazdığım yazı ve videoları yükleyip durdum sürekli.Bu yazıyı ve videoyu da daha geç olmadan yükleyip elimden çıksın dedim.
Ben bu indirim döneminde yapılan indirimlerden hiç memnun kalmadım ve sadece Rossmann'dan alışveriş yaptım.Artık Gratis ve Watsons indirim yapmaktan vazgeçtiler sanırım.İndirim yapıyoruz diye ürünlere zam yapmaya başladılar.(normal gali 15 TL olan temizleyici 22 TL etiket basmışlar ve indirimde 12 TL fiyata alın demişler nerede o indirim acaba)
Bende elimde yeteri kadar bakım ürünü olduğu için ve istediğim ürünler indirime girene kadar almamaya karar verdiğim için küçük bir kozmetik alışverişi yaptım sayılır(boyutu kişiden kişiye değişir hiç de küçük değilmiş eve geldiğimde baktığım zaman anladım)
Gelelim aldıklarımın toplu haline;


Görüldüğü üzere yine de az bir ürün almamışım.Ama bu defa kozmetik biraz agır basmış gibi.Ürünlerin çogu Rossmann'dan alındı.Bir - iki üründe çevredeki bijuteriden alındı.Şimdi ayrıntılı bir şekilde bakalım.

Bunlar aldıklarım içinde kozmetik dışı olanlar.Bunları ayrı göstermek istedim.
  1. 10'LU KANCA TOKA:İki ucunda demir kanca bulunan bu tokaları 1 TL fiyata aldım.Daha kullanmadım öyle beni bekler durur kuzum.
  2. RİVAL DE LOOP Q10 GECE-GÜNDÜZ-GÖZ KREMİ SETİ:Bu ürünü indirimden 20 TL gidi bir fiyata aldım ve iyi ki almışım.22 yaşındayım ve bildiğiniz gibi çevresel etkiler ve  hormonlu gıdalar yüzünde cildimiz normal yaşımızdan daha yaşlı bir yapıda.Ben de 25 +olan bu ürünü elimdeki ürünler bitince kullanmak için aldım.Deneyecek ve yorumlarımı sizlere paylaşacagım.
  3. COLGATE 2si1 ARADA BEYAZLIK VAAT EDEN SIVI MACUN:Bu tarz bir ürün denemek istiyordum. Perlodent de indirimde olmadığı için bu ürünü aldım.
  4. EĞİK UÇLU FAR FIRÇASI:Makyajımı elimle yaptığım için yavaş yavaş fırça almaya başladım.
Bunlarda aldığım kozmetik ürünleri;bu aralar ojelere takdığımı söylemişmiydim :)
Gelelim sırasıyla ürünlere;

  1. NİVEA BB KREM:Bunu indirim de diye aldım.Bir de elimdeki Essence BB krem çok turuncuydu onun için.Bu ürünü size de verebilirim daha emin değilim.
  2. RİVAL DE LOOP YOUNG 9'LÜ FAR PALETİ  (02 ):Bunu istiyordum bulamıyordum.Renklerini çok sevdim.Simli farlar var.Az bir tozutma yapıyor ama bayıldım.Beki sonraki indirimde 01 olanını da alırım.3,60 TL fiyatı vardı.
  3. RİVAL DE LOOP LİKİT CONCELER: Almayı çok istediğim bir ürün daha.Göz altlarında inanılmaz başarılı.Çizgilere dolmuyor çok güzel.Sanırım normal fiyatı 8-10 TL arası.
  4. MOR OJE:Bunu dersisi soyulan ayakkabımı tamir etmek için aldım.Markası yok 2 katta rengini tam veriyor ama inanılmaz kısa sürede kuruyor.
  5. FLORMAR 417 GRİ OJE:
  6. FLORMAR KREM RENGİ OJE
  7. FLORMAR SİLK SATİN 003 NUMARALI OJE
  8. FLORMAR 003 GLİTTER TOUCH ADLI OJE
  9. KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİSİ
Benim bu indirim döneminde aldıklarım bu şekilde umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsini iyi günlerde kullan. 9'lu far paletinin fiyatına inanamadım, ne kadar uygun, harika! :)

evintekkizimona dedi ki...

9'ı far paleti ğerçekten harika yakında yazısını da yazacağım ama şunu söylemeliyim bu fiyata bu kalite inanılmaz

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Güle güle kullan. Bloğuma beklerim ben de Sevgiler. :)