17 Şubat 2015 Salı

İPUCU KÖŞESİ:2: pullu/simli/koyu renk oje nasıl kolay bir şekilde çıkarılır?

Merhaba herkese
Bir ipucu yazısıyla karşınızdayım.Bildiğiniz ğibi ojeye yeni yeni merak sardım ve özellikle sili/pullu oje sürmeyi çok seçmeye başladın.Bu ojelerin tek sıkıntısı ise tırnaktan çıkarmaktır bilindiği üzere.Tüm bu oje çıkarma işlemini kolaylaştırıcı bir ipucuyla sizlerleyim bende.
Bu ip ucunu 1,5 sene kadar önce bir kore/japon/çin  youtuber arkadaşta görmüştüm.Bilindiği üzere genel alarak uzak doğu nail artta çığır açmış durumdalar.Bende yapmasam da (o zamanlar oje bile sürmeyi düşünmezdim) izlemeyi seviyordum.Onda gördüm ve koyu renk ojelerle başladım ve simli/pullu ojeleri de ne kadar kolay çıkardığını görünce çok da mutlu oldum.Ben Türk blogger/youtuber arkadaşlarda görmedim ama gözümden de kaçmış olabilir tabi ki.


Genelde simli/kumlu/pullu ojeleri alüminyum folyo/streç film yöntemiyle çıkarıyoruz ama bu yöntem ondan çok ama çok daha kolay.


Tüm ihtiyacınız ten rengi yada siyah ince çorap ve aseton.Hepsi bu kadar.


Tek yapmanız gereken filo çorabın üzerine aseton damlatmak ve ojenizi silmek hepsi bu.Ben normal ojelerimi çıkarırken de eski bir ten rengi çorabımı kullanıyorum çünkü pamuk asetonu çok fazla emiyor.Bu sayede hem zamandan hem de asetondan tasarruf ediyoruz.
Benim severek uyguladığım bu yöntemi size şiddetle tavsiye ederim.Deneyin ve yorumlarınızı bana yorum olarak bırakmayı unutmayın.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.


İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

4 yorum:

Cafe Tigris dedi ki...

Güzelmiş aklımda bulunduracağım

Unknown dedi ki...

Bu sayede kaçmış çoraplar da değerlenecek desene :) Teşekkürler bilgi için

beyaz meleğim dedi ki...

Hergün oje değiştiren biri olaraktan harika bir yöntem .Kesinlikle denemeliyim özellikle simli ojelerimde.Paylaşım için çok tskler...

Beauty beybi dedi ki...

güzel günlerde kullan cnm . seni bloğumda başlattığım 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan çoook sevinirim bloğuma beklerim sevgilerle