19 Şubat 2015 Perşembe

DİYET GÜNLÜĞÜ :1:DİYETE BAŞLARKEN

Herkese merhaba
Bildiğiniz gibi 2015 yılı için bir takım kararlar almıştım ve bir yazım da da bunlardan size bahsetmiştim.Yazısı burada okumak isterseniz.O yazımda size kilo vermek istediğimi söylemiştim ve onun içinde bir hayat düzenlemesine gittim.Hem kendimi diyete adamak hem de desteklemek için;
sizlerden yardım istiyorum.Hafta da 1 kez bu tarz güncelleme yazı ve videosu hazırlayarak diyete ve yeni yaşam düzenime alışmaya çalışacağım. Bunun.Bunun ilk yazısı olarak da son 2 ayda neler yaptım ondan bahsedeceğim.
Bakalım son 2 ayda neler yapmışım;
DİYET GÜNLÜĞÜ :1:DİYETE BAŞLARKEN
Bu serüvene ilk başladığım zaman yaptığım ilk şey yediklerim şeyleri not etmek oldu.Az az yediğimi düşünüyordum ama baktım gün sonunda baya bir şey yiyormuşum.Ben de ne yediğimi not ederek mideme çöp gibi davranmayı bıraktım.Burada temiz bir sayfa var çünkü ne kadar yediğimi size göstermek istemedim.
Not aldıklarımdan çıkardığım sonuç şu ki;
  • Çöp fazla abur cubur tüketiyormuşum.
  • Çay çok tüketiyormuşum ve çayın yanında bisküvi,kurabiye çok yiyormuşum.
  • Ekmek,pilav ve makarnaaaaaaa çok seviyormuşum hatta çok yiyormuşum.
  • Evde canım sıkılsa yemek yiyormuşum
Tüm bunların sonunda da kilo alıyormuşum.Not almaya başladıktan sonra;
Karbonhidratı azalttım,çayı ve yanında ki ürünleri azalttım,akşam yemek yemeyi bıraktım.Abur cuburu azalttım.
DİYET GÜNLÜĞÜ :1:DİYETE BAŞLARKEN
Meyve  yemediğimi fark ettim.Meyveyi aramam nedendir bilmem.Bundan mütevellit vitamin eksikliği sorunum da var ve artık tırnaklarım da kırılmaya bile başladı o kadar eksik.Ben de meyve yemeye başladım artık  düzenli bir şekilde.
Bir de su içmeyi unutuyordum.Su içmeyi düzenli bir şekilde yapmaya başladım.Unutuyorum ne yapayım.Ben de mutfaga  her girdiğim de bir bardak su içmeye başladım.Su içmem artıkça saçıma ve cildime bir parlaklık geldi sanki bilmiyorum.
Bu benim DİYET GÜNLÜĞÜ  yazı dizimin ilkiydi.Bundan böyle düzenli bir şekilde bu yazıları yazarak sizlerinde desteğiyle daha sağlıklı beslenmeye ve kilo vermeye çalışacağım.


1 yorum:

Funda dedi ki...

Merhaba evin tek kızı mona:) Eşleştirmede birbirimize çıkmışız:) Şimdi bloğunu inceledim ve iyiki çıkmış dedim..Çok güzel bir blog ellerine sağlık..Takipteyim bende beklerim sevgilerle..