25 Şubat 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 74:NİVEA ESSENTİAL CARE LİP BALM

Merhaba herkese
Yeni bir yazıyla sizlerleyim. Kış vazgeçilmezlerim de sizlere söylemiştim.Dudaklarım kışın kurudur  ve lip balmsız yapamam.Ben de buğün sizlere severek kullandığım bir lip balmı paylaşacağım.
Umarım hoşunuza giden bir yazı olur.
NİVEA ESSENTİAL CARE LİP BALM
Bu lip balmı bilmeyen görmeyen yoktur her halde.Severek hatta bayılarak kullanıyorum. Lip balmdan çok vazelinimsi bir hali var ama inanılmaz bir nem veriyor ve verdiği nem de oldukça kalıcı.





Ürünün renksiz bir yapısı var.Dudaklara renk veren bir lip balm olmadığı için;rujunuzu altına da kullanımı çok kolay ve rahat oluyor.Ürünü  kullandıktan sonra dudaklarda ağırlık yapmıyor ama çok güzel bir nem veriyor.
Ürünün yapısı vazelinimsi bir yapıda ve vanilya-vazelin arası çok ğüzel bir kokusu var.Tadı da çok güzel yani kimseyi rahatsız edeceğini sanmıyorum.
Ben aynı anda birden fazla lip balm açıp kullanmayı seven biri değilim o nedenle tek başına başarılı olanları çok seviyorum.Bu üründe onlardan biri.Ben çok sevdim ve tekrar alacağım bir ürün.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olur.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve hoşçakalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Güzellik Meselesi dedi ki...

Ballısını kullanmıştım acayip derecede kurutmuştu dudaklarımı :/ Rosense'in balmını kullanıyorum şuan:)