22 Şubat 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 73:BEAUTY FORMULAS ÇİKOLATALI OKSİJEN MASKESİ

Merhaba herkese
Bir ürün yorumlama yazısıyla karşınızdayım.Sanırım bir süredir maske yorumlamamıştım. Maske yapmayı çok seviyorum .Evet şu anda kış hem  çok üşendiğim için hem de  hava ve su  soğuk olduğu için cilt bakımı ve maske rutinimi aksatıyorum ama yine de maskeleri çok  seviyorum.Hazır maske,ev yapımı maske hepsini seviyorum.Daha önce kağıt maske kullanmadım ama onu da denemek istiyorum.Bakalım  indirimde alırım belki.(kesin alırım gözüme bile kestirdim bir kaç tane)
Benim maske de favorim kil maskeleri.Çünkü benim karma bir cildim var ve yagı dengelemeyi seviyorum kilde bunu yapıyor.Kilden sonra yapmayı en çok sevdiğim maskeler ise  kesinlikle oksijen maskeleridir.Kendi kendine köpürmesi ve cildimde tıraş köpüğü kıvamını almasını seviyorum. Buğün de size bir oksijen maskesi yorumlayacağım  hem de çikolatalı.
BEAUTY FORMULAS ÇİKOLATALI OKSİJEN MASKESİ
Beauty Formulas markasının peeling ve maskelerini yabancı youtuberlar da çok sık görmeme ragmen burada ki kozmetikçilerde göremiyordum.Sadece el ve ayak kremlerini görüyordum.Maskelerini denemek istiyordum.Bir gün merkeze gittim ve oradaki Watsons magazasın da eritme sepetlerinin olduğunu gördüm.Ben de büyük bir merakla sepetleri inceledim ve bu maskeleri 1'er TL fiyata aldım.3-4 tane almış olmalıyım.5 tane de arkadaşım bana getirdi oksijen maskelerini sevdiğim için ve beni çok mutlu etmişti.Bu maskelerin şimdiye kadar sadece çikolatalı olanını denedim.Çilekli ve yaban mersinli olanına da sahibim Onları da en yakın zamanda deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşırım.
BEAUTY FORMULAS ÇİKOLATALI OKSİJEN MASKESİ
Bu maske ikili satılıyor ve ben ikili maskeleri daha çok seviyorum.Tek seferde bir şey anlamak mümkün değil bence.Bu maskenin de diğer oksijen maskelerin de olduğu gibi kuru cilde kuru elle sürülmesi ve sonrada yüzümüzü ovmamız gerekiyor.Kısa sürede köpük  oluyor(tıraş köpüğü gibi) ve köpük kısa süre de de sönüyor.Sonra da duruluyoruz.

BEAUTY FORMULAS ÇİKOLATALI OKSİJEN MASKESİ
Oksijen maskeleri temizlik maskeleridir benim gözümde.Temizlikten sonra artı etkileri varsa daha da çok severim.Bu maske de içinde çikolatadan başka shea ve çikolata yagı içerdiği için cildi de nemlendiriyor.Kuru ciltli olduğum dönemlerde uygulamayı daha çok tercih ettiğim bir maske oldu bu nedenle. Yaglı/karma cildiniz varsa maske sonrası cildiniz bir az yaglı gelebilir.Benim yazın uygulamayacağım bir maske ama bu soguk havalarda cildime çok iyi geliyor.Maske sonrası cildim çok yumuşak oluyor.Maske sonrası bir nemlendirici uygulamaya gerek kalmıyor.
Çikolatalı olduğu için ne yazık ki buram buram çikolata kokusu almıyorsunuz.Hafifi bir çikolata benzeri bir kokusu var.Elimde 3 adet(tekli ) maskesi  daha olan bu maskeyi tekrar kışın alabilirim ama yazın tercih etmem dediğim gibi.
Benim gözümde 5 üzerinden 3 alan bu maskeyi kuru/normal ciltli oksijen maskesinde nemlilik özellik arayanlara öneririm.Denemekten zarar çıkmaz.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sizi sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

2 yorum:

beyaz meleğim dedi ki...

Normalde bu tarz bir maske hiç kullanamadım hep korkarım ya allerji yaparsa diye ama okadar güzel anlatmışsınki denemekten zarar gelmez dedim ilk alışverişimde alıp denemek istiyorum tskler paylaşım için

gelincik zamanı dedi ki...

Merhaba beauty beybi etkinliğinden geliyorum etkinliğe ben de katıldım tanıştığımıza sevindim görüşmek üzere:)
http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/