17 Şubat 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 72:ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUAN

Merhaba canlar
Yeniden bir ürün yorumlama yazısıyla karşınızdayım. Uzun zamandır bu tarz yazı yazmamışım onu fark ettim(son yazılar farklı hep)Bu tarz yazıları yazmayı da okumayı da çok sevdiğim için yeniden yazmaya başlayayım dedim ve ilk olarak da hep memnun kalmadığım ürünler arasında yer alan hem de ürün bitirme  projemde bulunan bu ürünle başlayayım dedim.Lafı fazla uzatmadan ürünümüze geçelim ne dersiniz.
ısana ,rossmann parapen free şampuan
ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUAN
Isana markasını bilenler bilir Rossmann'da satılan bir markadır ve ürünlerini de genelde severek kullanırım.(saç bakım yağı burada ve deo stickı burada )Bu şampuanı da indirimde aldım ama aldığıma pişman oldum.Gelelim nedenlerimi;
  • Ürün sıvı kıvamlı çok akışkan.
  • Kokusunu da çok sevmedim.(7 bitki özlü ürün zaten  ama  bitki kokusunu sevenlerdensiniz seversiniz)
  • Saçımın yagını alıyor ama (ürün yaglı saçlar için) saçıda keçe gibi yapıyor yıpratıyor.
ısana rossmann saç bakım
ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUAN
Ürün gördüğünüz gibi 400 ML ama kısa sürede bitiyor kıvamı nedeniyle.Normal köpürmesi fena değil.Bunun sebebi fazla ürün kullanmakta olabilir tabi ki.12 ayda kullanım ömrü olan bu ürünü size tavsiye etmiyorum.
ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUAN
Ürünle ilgili tek güzel özellik ise silikon ve paraben içermemesi.Bu özelliği diğer özelliklerinin önüne geçemiyor maalesef.
Tekrar almayı düşünmediğim bu ürünün fiyatı 3-4 TL arası ve indirime de giren bir ürün.Benim için 5 üzerinden 1 puan alarak sınıfta kaldı ve tekrar alınmayacaklar arasına adını yazdırdı.Bir sonraki yazı da görüşmek üzere kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

2 yorum:

Cafe Tigris dedi ki...

İsana'nın şampuanları çok kötü ben de almıştım kullanamadım duruyor

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..