12 Şubat 2015 Perşembe

250+TAKİPÇİ ŞEREFİNE YAPILAN ÇEKİLİŞİN SONUCU;

Merhaba herkese
Soğuk ve yağmurlu bir şubat gününde sizlerle güzel bir haber vermek için birlikteyiz.Bildiğiniz gibi yaklaşık 4 hafta kadar önce youtube kanalımda 250+ takipçiye ulaştım ve bir teşekkür çekilişi yapmaya karar verdim.Çekilişimiz 7 şubat 24:00 da sona ermişti.
Bazı aksaklıklar nedeniyle çekilişimizin sonucunu buğün sizlere duyurmak sorunda kaldım.
Çeklişime aslında istediğim gibi bir katılım alamadım nedense.Toplamda youtube ve bloga yapılan yorumları incelediğimde 153 katılımcı olduğu ortaya çıktı.Sayı fazlaydı tabi ama abone olmadan katılan ve paylaştım/üye oldum deyip de bunları yapmayanlar elendiler haliyle.Bir de sahte /fake hesapla çekilişe katılanlar var tabi ki.Canımı en çok da çekilişler için özel olarak açılan kanallar sıktı.Bakıyorsun 1000'e yakın takipçisi var kanalında ama paylaşılan tüm videolar başkalarının çekiliş videosu.Çekilişlere katılıp kanalım da paylaştım demek için kanal açmışlar bir de 1000'e yakın insan bu kanallara abone olmuş.Nasıl işliyor bu düzen anlamadım gitti.Ama ben hakkıyla çekilişe katılanları kabul ediyorum ve ödüllendiriyorum böyle de olmalı bence.Zaten büyük bloggerlar da yada youtuberlar da çekilişlerin kazananları standart  oluyor hep arkadaş çevresi içinde gidip geliyor görüyuoruz.Ben çekilişimi kura yöntemiyle her yorumu tek tek kontrol ederek yaptım.Ve kazanan arkadaşımız;


BÜŞRA KAYA MANİSA YAŞ 15 tebrik ederim Büşra.Kazandığını instagramdan youtube kanalım dan ve blogumdan duyuruyorum bana bir hafta içinde dönüş yapmazsan kurayı  tekrarlamak zorunda kalacağım ve hakkını kaybedeceksin.

Kazanan arkadaşımızı kura yöntemiyle belirlemiştim şimdi sizleri kura videosuyla baş başa bırakıyorum.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: