4 Ocak 2015 Pazar

YENİ YIL ÇEKİLİŞİMİN SONUCU BELLİ OLDU.KAZANAN ACABA KİM?


Bildiğiniz gibi yeni yıl şerefine bir çekiliş düzenlemiştim ve çekilişin sonucu belli oldu..Ayın 2 'sin de videosunu çekmeme ragmen bir türlü Youtube kanalıma yükleyememiştim.Sonun da buğün yüklemeyi başardım :)
Bir kez daha şunu gördüm ki  insanımız türlü dala vereyi yapıyor.Çekilişi kazanmak için sahte hesap mi dersin çekiliş hesabı mı dersin hepsin den vardı.Kazanan arkadaşımızı kurayla seçtim.Ve tüm yorumları tek tek kontrol ettim.
Kazanan arkadaşımızı tebrik ederim. Youtube kanalım da 250 takipçiyi geçtim.Sayı biraz daha artınca 250+ takipçi çekilişimi yapacagım.
Blogum da  da 100 takipçi olduğun da   ayrı bir çekiliş de buradan yapacağım.
Çekiliş yapmayı seviyorum (KISACA HEDİYE VERMEYİ VE HEDİYE ALAN İNSANIN YÜZÜNDEKİ İFADEYİ SEVİYORUM)




Sizleri çekiliş videosuyla baş başa bırakıyorum.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

1 yorum:

dlkgzr dedi ki...

iyi günlerde kullansın hediyelerini , tebrik ederim