19 Ocak 2015 Pazartesi

OCAK 2015 KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM

Herkese merhaba
Güneşli bir pazar günün de sizlere ocak favorilerimi yazmaya karar verdim.Hava yazdan çalma bir sıcaklığa sahip olsa da genel olarak bu ay hava baya bir soğuktu.Karlar yağdı,bazı yerleri sel bastı resmen içimiz dondu ama güzel güneşi de son bir kaç gündür bolca gösterdi.Umarım böyle devam ederde içimiz ısınır iyice.
Yeni yılın ilk ayında favorim olan ürünleri sizlere tanıtmadan önce;benim alışkanlıklarımı kolay kolay bırakmayan biri olduğumu ve taktiğim bir şeyi bıktırana kadar tuttuğumu söylemem lazım.Bunu da söyledikten sonra gelelim favorilerime;
OCAK 2015 KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM
Ürünlerimin toplu hali bu şekilde;benim için makyajdan çok bakım önemli  olan;günlük hayatımda da buna özen gösterip bakım ağırlıklı davranırım.Şimdi önce bakım sonra da kozmetik favorilerimi ayrıntılı olarak inceleyelim;

BAKIM FAVORİLERİM


  1. ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUANI:Bunun videosunu daha çekmedim ama ürünün yarısını kullandım bile ayrıntılı yazısını yazacağım ama sıvı kıvamlı olmasa harika bir şampuan olurdu bence.İçinde silikon ve paraben yok ayrıca bitkisel bir şampuan.
  2. WATSONS SÜT PROTEİNLİ SAÇ MASKESİ:Buna bayılıyorum.Kokusu çok güzel,verdiği yumuşaklık çok güzel harika bir nem veriyor.500 ml boyutuyla devasa bir ürün.2,5 aya yakın bir süredir kullanıyorum ve daha 4'te 1'i anca bitti.Ayrıntılı yazısını hafta içinde blogum da okuyabileceksiniz.
  3. NİVEA KLASİK KREM:Yaz kış el kremi kullanan biri olarak kışın daha yaglı yapıda ki el kremlerini tercih ediyorum. Nivea'nın bu el kremi de gerçekten bir klasik.İçinde çok az kaldı.Muhtemelen bitenlerim de de göreceğiniz bir ürün kendisi.Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
  4. LOREAL MUCİZEVİ YAG:Severek kullandım.Güzel bir saç bakım yagı.Benim saçımı agırlaşırmadı.Ayrıntılı yazısını yazacagım.
  5. NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR PORE/SHİNE TEMİZLEME JELİ:Severek kullanıyorum.Güzel bir ürün.Gerçekten de ün içinde parlamayı azaltıyor.Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz
  6. BENRİ EKSTRA BEYAZLIK DENTA DİŞ MACUNU:Deneme boy olan bir üründü.Zaten bitti ama yaklaşık 1,5 hafta kullandım. Beyazlık vaat etse de öyle  bir durum söz konusu bile değil.Ama temizlemesini ve verdiği hissi sevdim.Az bir miktarı da çok güzel köpürüyordu.Benri markası Gratis'e özel bir marka indirim de rastlarsam alacağım bir ürün oldu kendisi.
  7. DİADERMİNE NORMAL/KARMA CİLTLER İÇİN PARLAMA GİDERİCİ GÜNLÜK BAKIM KREMİ:Adı ne kadar da uzunmuş böyle.Severek kullandım ve kullanmaya devam edeceğim.Çok güzel nemlendiriyor ve ince yapılı bir krem.Emilmesi ve parlama yapmaması  da harika özelliklerinden. 2'li paket olarak 12,5 TL gibi bir fiyata da almıştım.Bitince gelecek kışın tekrar alacağım bir krem  oldu kendisi.Yazısını ilk fırsatta yazacağım.
  8. ALTERRA AEO VERALI GÖZ ROLL ON:Kullandığım ilk göz kremi ve nemlendirme olarak benim için yeterli geldi.Göz çevremde bir soruna yol açmadı.Hafif yapılı bir ürün olduğu için hemen emildi.Roll on tarzında olduğu için de kullanımı kolay bir ürün. Alterra markası vegan bir marka olduğu içinde içerik  olarak da güzel bir ürün.Bunun da yazısını yakın zaman da bloga yazacağım.
Benim kullandığım ve favorim olarak adlandırdığım bakım ürünleri bu şekildeydi.Şimdi gelelim kozmetik favorilerime;

KOZMETİK FAVORİLERİM 

Başta da dediğim gibi çok fazla makyaj yapan biri değilimdir.Genelde göz makyajı ve ruj sürüp dışarı çıkarım.Oje sürmeye bile üşenen biriyimdir.(tembelim ben ne yapayım)O nedenle kozmetik favorilerim bu şekilde.Sürekli bunları kullanıp durdum bu aralar.
  1. ESSENCE QUATTRO :Kahve tonlarında 4lü far palet.Severek kullanıyorum.Özellikle koyu kahve ve açık simli kahve severek kullandığım renkleri .Ayrıntılı yazısı burada
  2. NİVEA ESSANTİAL LİP BALM:Vanilyalı vazelin gibi.Ama inanılmaz nem veriyor.Ayrıntılı yazısını yazacağım.
  3. RİVAL DE LOOP YOUNG COVER STİCK KAPATICI:Severek kullanıyorum.Kapatıcı/aydınlatıcı far bazı olarak çok yönlü bir kullanımı var benim için ayrıntılı yazısı  yakında yazılacak
  4. ORİFLAME AMAZİNG PEACH RUJ:Arkadaşımdan almıştım renğini katalog da görüp sevmiştim.Şeftalı tonlu parlatıcı gibi.Günlük kullanım da güzel bir ürün.Yazısını yazacağım.
  5. ESSENCE 113 SPACA QUEEN OJE:Severek kullandığım bir oje hem tek başına kullandım hemde pastelin rose adlı ojesiyle birlikte kullandım.Bunun da ayrıntılı yazısını yakında resimlerle yazacağım.
  6. PASTEL NUDE SERİSİNDEN ROSE:Severek kullanıyorum.Kurumalarından başka bir sıkıntım olmayan ojelerim ben.Sanırım tüm seriyi toplayacagım.Ben bu ojeyi ilk gün tek kat olarak 2. gün üzerine 2.katı sürerek ve 3.günde üzerine ESSENCE SPACE QUEEN adlı ojeyi sürerek kullanıyorum.Gerçekten çok başarılı bir oje.Bununda ayrıntılı yazısını yazacağım.
  7. FLORMAR KOYU KAHVE GÖZ KALEMİ:Bu ay sürekli kahve göz kalem kullandım farımla uyumlu olsun diyegüzel bir  kalem severek kullanıyorum.
Benim bu ay boyunca kullandığım ve favorim olan bakım ve kozmetik ürünlerim bu şekildeydi.Sizin favori ürünleriniz neler?Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakım ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: